loading...
کرم کوچک کننده بینی
فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 63 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

Break Rules

 قوانین را بشکن

Hi, I’m fereshteh mirzaei. I like this topic a lot. This topic is one of my favorites it’s called “Break Rules.” Break Rules… it’s kind of my motto in life. in.

درود،من این تاپیک رو خیلی دوست دارم. این یکی از موضوع‌های مورد علاقه‌م هستش به اسم «قوانین رو بشکن». قوانین رو بشکن… یه جورایی شعار من توی زندگیه.

 this topic comes from Seth Godin’s book. Seth Godin is an Internet Marketing expert. He started his own Internet Marketing Company. He became very, very successful, super rich and famous and all that. And then he sold his company and now he writes books about Internet Marketing.

 این تاپیک برگرفته شده  از کتاب سث گودین. سث گودین یه خبره‌ی بازاریابی اینترنتیه. اون شرکت بازاریابی اینترنتی خودش رو راه انداخته. اون خیلی خیلی موفق، اَبَرپولدار و مشهور و همه این حرفا شده. و بعد شرکتش رو فروخت و الان اون راجع به بازاریابی اینترنتی کتاب می‌نویسه.

More importantly, he writes books about success, especially success in business, success in your career. And I absolutely

 love his books, I love his attitude and I follow his same approach.

I have his same values and this is one of the big ones, break rules!

مهم‌تر از اون، اون کتابایی راجع به موفقیت می‌نویسه، به خصوص موفقیت توی تجارت، موفقیت توی حرفه‌تون. و من شدیدا عاشق کتاباشم، عاشق نگرششم و همون رویکرد ایشون رو دنبال می‌کنم. من هم همون ارزش‌های مشابه ایشون رو دارم و این یکی از بزرگاشه، قوانین رو بشکن.

I like to break rules.

من شکستن قوانین رو دوست دارم.

Obedience works fine on the well-organized, standardized, factory floor. But what happens when we start using our heads not our hands? What happens when our colors change from blue to white? White-collar workers don’t get paid to follow the rules.

«مطیع بودن توی یه طبقه‌ی کارخونه‌ی کاملا منظم و استانداردشده خوب جواب می‌ده». «اما وقتی ما شروع به استفاده کردن از سرمون می‌کنیم و نه دست‌هامون، چه اتفاقی رخ می‌ده»؟ «وقتی رنگمون از آبی به سفید تغییر پیدا می‌کنه، چه اتفاقی می‌افته»؟ «به کارمندای یقه‌سفید واسه پیروی از قوانین پول داده نمی‌شه».

“The big difference between today and the old factory economy is that instead of working with a drill or a machine we work with laptops and telephones. What’s neat about this work is that it’s different every day. We actually get a lot of freedom to decide what to do next and our skill in making that decision has a lot to do with our productivity and our success.

«تمایز بزرگ بین امروزه روز و اقتصاد کارخونه‌ای قدیمی اینه که به جای کار کردن با یه دریل یا یه ماشین ما با لپتاپ‌ها و تلفن‌هامون کار می‌کنیم». «چیزی که راجع به این نوع کار قشنگه اینه که هر روز متفاوته». «ما در واقع کلی آزادی واسه اینکه تصمیم بگیریم بعدش چی کار کنیم، و مهارتمون واسه اتخاذ کردن این تصمیم خیلی به بازدهی و موفقیتمون ربط داره».

“We invented the myth that doing what your boss says is the best way to keep your job, but in a white-collar setting this isn’t the right answer. Nine times out of ten a white-collar worker’s reflex is to ask ‘What do you think I should do?’ The easiest way to avoid pain, it seems, is to follow someone else’s instructions, but that is a recipe for failure. To succeed in your career, to really succeed, you have to break the rules.”

«ما این افسانه رو از خودمون در آوردیم که انجام دادن چیزی که رئیست می‌گه بهترین روش واسه حفظ کردن شغلته، اما تو زمینه‌ی یقه‌سفید، این پاسخ درست نیست». «از هر ۱۰ دفعه ۹ بارش واکنش یه کارمند یقه‌سفید اینطوریه که “شما فکر می‌کنید که من باید چی کار کنم”»؟ «به نظر می‌آد راحت‌ترین روش واسه اجتناب از درد اینه که دستور‌العمل‌های یکی دیگه رو دنبال کنی، اما این طرز تهیه‌ی شکست هستش». «برای موفق شدن توی حرفه‌تون، برای واقعا موفق شدن، شما باید قوانین رو بشکونین».

Okay, that’s a nice little section from Seth Godin’s book. And I love it because the Effortless English Club is all about breaking the rules. We break every traditional English learning rule. We don’t do anything normally.

It’s time for you to do this  parts of your life, too, especially your job or career. In tough economic times the people who break the rules do the best. They get noticed, they have something special. If you follow the rules you’re like everybody else. That means it’s easy to cut your job. It’s easy to say goodbye to you, it’s easy to fire you, because you’re not special. Why should they keep you?

وقتشه که این رو توی زندگیتون هم انجام بدین، به خصوص شغل و حرفه‌تون. توی این دوران اقتصادی سخت، آدمایی که قوانین رو می‌شکونن بهترینن. اونا توجه رو جلب می‌کنن، اونا یه چیز خاصی دارن. اگه شما قوانین رو دنبال کنین، مثل بقیه آدمایین. این یعنی برچیدن شغلتون آسونه. خداحافظی کردن باهاتون راحته، اخراج کردنتون راحته، بخاطر اینکه شما خاص نیستین. چرا باید نگهتون دارن؟

But if you break the rules, you do something great, you do something different and you are different because most people are afraid to do that. So you want to be remarkable, outstanding, you want to have a great career, you want to do anything well, more than well, you want to do it fantastically well, you want to be great at it, you have to break the rules. What are the rules? The rules in any area of life are what most people do. It’s the normal, acceptable thing to do.

ولی اگه قوانین رو بشکونین، یه کار فوق‌العاده می‌کنین، یه کار متفاوت می‌کنین و متفاوتین بخاطر اینکه اکثر افراد می‌ترسن که این کار رو کنن. پس شما می‌خواین که چشمگیر و برجسته باشین، می‌خواین که کسب‌وکار فوق‌العاده‌ای داشته باشین، می‌خواین که هر چیزی رو به خوبی انجام بدین، حتی بیشتر از خوب، می‌خواین که به شکل فوق‌العاده‌ای خوب انجامش بدین، می‌خواین که توش عالی باشین، شما باید که قوانین رو بشکونین. قوانین چیا هستن؟ قوانین، توی هر بعدی از زندگی، کارایی هستن که اکثر آدما انجام می‌دن. اون کار عادی و قابل قبولی که انجام می‌شه.

So if you follow the rules you will be normal and acceptable, just like everyone else. Which means you will get the same results as everyone else. You’ll be paid an average amount of money. You’ll be kind of bored at your job because most people are kind of bored at their job. You’ll improve, slowly, because that’s what most people do.

پس اگه از قوانین پیروی کنین عادی و قابل قبول خواهین بود، درست مثل هر کس دیگه‌ای. که به این معنیه که شما همون نتایجی رو می‌گیرین که بقیه می‌گیرن. یه مقدار متوسطی حقوق خواهین گرفت. یه جورایی توی شغلتون دلزده خواهین بود چون اکثر آدما یه جورایی توی مشاغلشون دلزده‌ان. شما به کندی پیشرفت خواهین کرد، چون این کاریه که اکثر آدما انجام می‌دن.

If you want more you’ve got to break the rules. You have to do what other people don’t do. You have to do what other people are afraid to do. That’s how you improve faster and succeed more, in your job, in your career, in your business, in English learning, in anything. Don’t be a cow. Don’t follow the herd. Don’t do what everyone else is doing. 

اگه بیشتر از این می‌خواین، باید که قوانین رو بشکونین. باید کاری رو کنین که آدمای دیگه انجام نمی‌دن. شما باید کاری رو کنین که آدمای دیگه می‌ترسن انجامش بدن. اینطوریه که توی شغلتون، توی حرفه‌تون، توی تجارتتون، توی یادگیری انگلیسیتون، تو همه چی سریع‌تر پیشرفت می‌کنین و بیشتر موفق می‌شین. گاو نباشین! دنبال گله راه نیفتین. همون کاری که بقیه می‌گن رو انجام ندین.

All right, I hope I have convinced you,

بسیار خب، امیدوارم که قانعتون کرده باشم

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 82 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

 

مواد لازم جهت ساخت ژل چربی سوز

  • ۱/۲ فنجان خاک رس طبیعی (سبز فرانسوی)
  • ۲ قاشق غذا خوری نمک دریا
  • ۱/۴ فنجان ژل آلوئه ورا
  • ۱/۴ فنجان روغن کرچک
  • کاسه شیشه ای یا چوبی و قاشق
  • یک تکه پارچه یا حوله

http://salamatweb.ir/how-to-make-slimming-gel-at-home/

 

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 89 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

چگونه به استفاده از خرید کرم کوچک کننده بيني Remove از کیسه نوار. قبل از استفاده از بینی نوار، نوار پیچ و تاب و برای نرم کردن و شکاف جداگانه برجسته در نوار بینی only.After شستن صورت خود را، به طور کامل خیس بینی خود را و یا دیگر منطقه صورت (که در آن شما خلل و فرج و یا دانه های سرسیاه مسدود کرده اند). نوار نمی خواهد در یک دست nose.Dry خشک می چسبد. پوست نوار کردن بوش های پلاستیکی. درخواست برای ناحیه بینی، سمت صاف پایین، فشار دادن برای اطمینان از تماس با skin.Let خشک برای حدود 10-15 دقیقه تا سفت به لمس - مانند هیئت مدیره، mâché.Slowly و با دقت پوست کردن شروع در لبه ها، کشیدن به سمت مرکز. اخطار: حاوی استفاده از تنها در nose.Avoid با استفاده از در لکه آکنه یا متورم، آفتاب سوخته، بیش از حد پوست خشک، و یا پوست مستعد ابتلا به عنکبوت یک پزشک قبل از استفاده از روی پوست با آکنه نسخه درمان veins.Consult با استفاده از بر روی پوست medication.Avoid حساس به باند است که و یا جداشدن نوار masks.Remove چهره به عنوان کارگردانی بی درنگ پس از آن سفت می شود.

آخرین مطالب ارسالی

نوار دشوار و دردناک است

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 79 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید روغن شتر مرغ اصل

 

خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص آسیب های پوستی

خرید روغن شتر مرغ اصل امگا5 با مجوزبهداشت

با رایحه ای ملایم بدون بوی بد با کیفیت بالا در دو نوع پوستی و عضلانی

روغن شتر مرغ جهت ازبین بردن چین و چروک و پیری پوست شفاف کننده پوست ضد جوش

  • رفع ترکها و لک های دوره بارداری

    رفع اثر سوختگی ( اسکار ) ، پسوریازیس

    رفع تبخال، پینه و گال و اگزما حاد

    رفع ترک پاشنه پا

    پف زیر چشم، کبودی دور چشم

     روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی

  • تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)
  • ***************
  •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص آسیب های پوستی

  •    قیمت :30،200 تومان 
  • خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص آسیب های پوستی
    •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی

         قیمت :28،000 تومان 
    •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی
    •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی
  • توجه شما را به خواص و تاثیرات این روغن بینظیر جلب میکنیم :
  • مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه ملکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند. بعلاوه، بدلیل کوچک بودن سایز ملکول های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.

    روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.

     موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

    رفع چین و چروک و پیری پوست – رفع انواع جوش – حساسیتهای پوستی جای جوش – آبله و سالک – حشره گزیدگی – سیاهی و پف زیر چشم – سوختگی رادیو اکتیو – آثار زخم و بخیه استحکام پوست – پسوریازیس – هموروئید (بواسیر) – اگزما – قارچ انگشتان پا – پینه – زخم پای دیابتی – ترک پا – زخم بستر – التهاب پوستی – آثار سوختگی های قدیمی – آکنه – تبخال – کبودی تاول – آفتاب سوختگی – کک و مک – خارش – رفع ترکها و لکه های دوره بارداری و تغییر وزن

    خواص زیبائی روغن شترمرغ :

    لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)

    بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیر اشباع

    صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

    کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)

    قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی لاغر

    ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

     خواص بهداشتی روغن شترمرغ :

    تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی

    بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط جوی

    بهترین روغن برای ماساژ (رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون)

    حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه

    محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

     خواص داروئی روغن شترمرغ :

    درمان زخم ها و کبودیها، بریدگیها و خراشیدگی های پوست

    ترمیم سوختگی های خفیف و شدید

    درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی هموروئیدی

    تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)

    برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و رگ به رگ شدن)

    برطرف کننده یا کاهنده علائم و ناراحتی های مربوط به بیماریهای پوستی همانند تبخال، تاول، اگزما٬ پسوریازیس، قانقاریا، … (بطور کلی استفاده از روغن شترمرغ می تواند در کاهش علائم بیماری های پوستی همانند اگزما و پسوریازیس مفید باشد. البته بسته به نوع پوست، عمق لایه های پوستی و وزن فرد مبتلا، زمان پدیدار شدن تاثیر استفاده از روغن شترمرغ ممکن است متفاوت بوده و حتی تا ۷۵ روز به طول انجامد)

    طریقه مصرف روغن شتر مرغ  

    قبل از مصرف ، پوست خود را با آب ولرم و صابون عصاره روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید، دوره طول درمان حداقل 3 ماه میباشد.

     شرایط نگهداری روغن شتر مرغ  

    در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماٌ آن را در یخچال نگهداری نمایید و قبل از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد گذاشته تا به حالت مایع در آید.

    در صورت سلامت پوست میتوانید از این محصول به جای کرمهای روزانه پوست جهت سلامت هر چه بیشتر و رطوبت پوست استفاده نمایید.

    شکل دارویی : روغن موضعی 60ML

     کافیست نگاهی گذرا به تبلیغات در سایت ها و روزنامه ها بزنید ، بیشترین مبحثی که در مورد آن تبلیغ شده مربوط به زیبایی است. بهبود و یا گاها درمان وضعیت پوست، مو ، بینی ، گونه ها و یا دیگر اندام شما که با روشهای اغلب تکراری به شما معرفی میشوند.

    تبلیغات برای درمان آسیبهای پوستی نیز جایگاه خود را دارند، لیزر درمانی ، معجون جوانی ! ، برطرف کردن لکه های پوست در 2 دقیقه و …

    اما آیا به عوارض هرکدام از این روش ها اندیشیده اید؟ آیا میدانید خیلی از افراد با روشها و درمانهای نادرست دچار صدماتی بعضا جدی و حتی تهدید کننده سلامتی مواجه میشوند؟ آیا در اخبار مشاهده نموده اید که اجناس و داروها و مواد تقلبی چه بر سر افراد آورده اند؟

    راه چاره چیست؟ بسیار ساده است. کمی دقت و یک انتخاب درست. امروزه بیشتر متخصصی از راه حل های طبیعی برای درمان آسیب ها و جوان سازی پوست استفاده میکنند ؛ همچون داروهای گیاهی سنتی و…  که بعلت طبیعی و اورگانیک بودن مواد اولیه آنها هیچ گونه عوارض و یا خطری برای شما نداشته باشد

    یکی از انواع این راه حل ها استفاده از روغن شترمرغ مخصوص درمان آسیب های پوستی است. روشی که به اذعات متخصصین و صاحب نظران از برترین و عملی ترین راه های درمان آسیب های پوستی بشمار می آید.

      •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص آسیب های پوستی

      •    قیمت :30،200 تومان 
      • خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص آسیب های پوستی
        •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی

             قیمت :28،000 تومان 
        •  خرید روغن شتر مرغ اصل مخصوص دردهای مفصلی
فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 82 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

 گرایش به جراحی زیبایی

 گرایش به جراحی زیبایی

همه چیز نسبت به گذشته تغییر کرده همه به دنبال این هستند که جذاب به نظر برسند این روزها کمتر پیش می‌آید، روزی را پشت سر بگذاریم بدون دیدن چهره ای که جراحی زیبایی رویش انجام نشده. نه! این مطلب فرصتی برای قضاوت نیست! تنها دنبال دلایل و انگیزه‌ها می‌گردیم؛ چرا جراحی زیبایی این همه زیاد شده؟ آدم‌های مختلف با چه انگیزه‌های متفاوتی سراغ جراحی زیبایی می‌روند؟ پاسخ این سؤال‌ها می‌توانید در زبان همان آدم‌هایی که هر روز از چهره‌شان به فکر فرو می‌روید (!) بخوانید، همراه با این گزارش، با ما به یک کلینیک زیبایی بیایید. آماده‌اید؟ می‌رویم داخل کلینیک … وارد کلینیک که می‌شویم تابلوی چند پزشک را می‌بینیم که روی آنها نوشته شده: «دکتر… متخصص پوست و زیبایی و اطفال» «دکتر… متخصص پوست و زیبایی»؛ در اتاق انتظار این کلینیک 8-7 خانم جوان روی صندلی نشسته‌اند، ۲ پسر ۲۵- ۲۰ ساله هم کمی آن طرف‌تر ایستاده‌اند و با هم صحبت می‌کنند. روی در و دیوار این کلینیک هم پوسترهای تبلیغاتی از نمونه عمل‌های جراحی شده و تفاوت چهره افراد قبل و بعد از عمل نصب شده است. با چند نفر از مراجعه‌کننده‌ها درباره انگیزه‌های‌شان برای سپردن چهره به دست‌های هنرمند جراح زیبایی حرف می‌زنیم 


دختر جوان 22 ساله‌ای که به همراه مادرش به کلینیک آمده، گزینه مناسبی برای گفت و گو به نظر می‌رسد. چرا اینجاست و چه خواسته‌اي از پزشک آن طرف در دارد؟ او می‌گوید: «در اصل به علت درمان انحراف بینی به این جا مراجعه کرده‌ام اما تصمیم دارم عمل زیبایی کوچک کردن بینی هم انجام دهم.»

 آن دختر پس از کمی مکث گفت: «البته مادرم با عمل زیبایی مخالف است و می‌گوید: ظاهربینی‌ام هیچ مشکلی ندارد اما احساس می‌کنم بین دوستانم که عمل جراحی بینی انجام داده‌اند، به قول معروف «دماغم تو ذوق می‌زند و به صورتم نمی‌آید به پیشنهاد دوستانم به این مرکز آمده‌ام.» 

او درباره عوارض انجام عمل جراحی هم چند جمله‌ای حرف دارد: «از طریق بعضی رسانه‌ها درباره ضرر و زیان این عمل‌های جراحی اطلاعاتی به دست آورده‌ام اما دوستانم از انجام این عمل‌های زیبایی راضی هستند و برایشان مشکلی به وجود نیامده است. من هم برای اینکه مشکلی برایم پیش نیاید به این مرکز تخصصی مراجعه کرده‌ام.» خلاصه‌ای از انگیزه‌های یک دختر جوان: دیگران هم زیبایی صورتم را تایید کنند و تحسین برانگیز باشم.

زیبایی به هر قیمتی

حضور 2 پسر جوان در کلینیک حسابی جلب توجه می‌کند. آنها سوژه‌هایی برای این گزارش هستند؛ به ویژه اینکه این روزها آمار انجام عمل‌های زیبایی توسط آقایان رو به افزایش است! یکی از آنها می‌گوید: «به فیلم‌های خارجی علاقه زیادی دارم و احساس می‌کنم بازیگران ظاهر بسیار زیبایی دارند. در آینه که خودم را نگاه می‌کنم متوجه دماغ بزرگم می‌شوم که البته از پدرم به ارث برده‌ام. این بینی بزرگ باعث عذابم شده است.» چه اطلاعاتی درباره عوارض احتمالی جراحي زیبایی دارد؟! او در جواب گفت: «اطلاعات زیادی در این باره دارم. اتفاقا دختر یکی از آشنایان پس از جراحی بینی دچار تنگی نفس شد و برای جراحی دوباره به پزشک اش مراجعه کرد اما باز هم مشکلش رفع نشد و از دکترش شکایت کرد. او متوجه شده که پزشک جراحش، تخصص لازم را نداشته و در واقع یک دکتر عمومی است!» و حرف‌های پایانی پسری در جست و جوی دماغی سربالا: «بالاخره هر عمل جراحی ریسک دارد و من هم خطرات این عمل جراحی را پذیرفته ام و حاضرم به هر قیمتی ظاهرم زیباتر شود.» 

از چهره‌ام باز هم ناراضی‌ام

جست و جو در مرکز زیبایی را ادامه می‌دهیم و می‌رویم سراغ گزینه‌های پر تردد (!) گزینه مورد بحث، این بار هم خانم جوانی است که بینی‌اش را عمل کرده و می‌گوید: «من ۱۰ سال پیش، با وجود مخالفت خانواده‌ام بینی‌ام را عمل کردم.پس از عمل هم استخوان بینی خوب تراشیده نشده بود و مجبور شدم به پزشکم مراجعه کنم و دوباره عمل جراحی انجام دهم. با این همه هزینه و درد عمل، تا مدتی از ظاهرم راضی بودم اما پس از چند سال حالا دوباره از این ظاهر خسته شده‌ام و برای راضی کردن خودم به کاشت گونه و تزریق بوتاکس در پوست برای رفع چین و چروک پیشانی روی آورده‌ام. احساس می‌کنم اگر این کار را انجام ندهم شادابی‌ام را از دست داده‌ام.» 

علاقه به بازیگری و مشکلات تنفسی

مردی میانسال با یک بغل پوشه و پرونده وارد کلینیک می‌شود. منشی به او تاکید می‌کند که آقای دکتر وقت ندارد ولی مرد التماس گونه می‌خواهد که تا آخر وقت بنشیند شاید بيمار نیامد و نوبت به او هم رسید! مرد روی صندلی کنار پسري جوان می‌نشیند. شما هم از اصرار آن مرد برای ملاقات با دکتر کنجکاو شده‌اید؟ 

ما هم همین حس را داشتیم! بخوانید: «چندی پیش دخترم در یکی از تست‌های بازیگری قبول شد و از آنجا که به او گفته بودند شباهت اندکی به یکی از بازیگران مطرح سینما دارد، او هم تصمیم گرفت با چند عمل زیبایی بیشتر شبیه او شود.  به اصرار دخترم به چند پزشک متخصص مراجعه کردیم اما هزینه‌های آنها بسیار بالا بود و ما توان پرداخت نداشتیم. مدتی بعد با دیدن آگهی‌های یک پزشک که در مجلات مختلف چاپ شده بود با او تماس گرفتیم و از آن جایی که این پزشک تنها نصف هزینه‌های سایر پزشکان را می‌گرفت.  به او مراجعه کردیم، غافل از اینکه او اصلا در زمینه جراحی زیبایی تخصصی ندارد. 

عمل دخترم با موفقیت انجام شد و دخترم تا حدودی به هدفش رسید اما بعد از 2 ماه متوجه اختلالات شدید در دستگاه تنفسی او شدیم و بینی از حالت طبیعی خارج شد. این اختلالات به حدی زیاد شده که ناچار به اینجا آمدم تا آقای دکتر پرونده پزشکی دخترم را ببیند شاید بتواند برای مشکلات تنفسی او راه‌حل تازه‌ای ارائه کند.»

تبلیغات ماهواره‌ای و نیاز کاذب

تصور عمومی از آدم‌هایی که جراحی زیبایی انجام می‌دهند، این است که در مجموع ظاهری متفاوت، حتی در انتخاب لباس دارند! با این حال خانم ساده‌ای با سن حدود 38 سال در کلینیک به همراه دختر دیگری حضور دارد؛ با وجود این همه سادگی ظاهری چرا در این کلینیک حضور دارد؟ پاسخ را از زبان خودش بخوانید: «به خاطر دخترم آمده‌ام! من به این کارها علاقه‌ای ندارم. به نظرم زیبایی سلیقه‌ای است و هر فردی نگاه خودش را به زیبایی دارد. البته فكر می‌کنم تبلیغات زیادی که در ماهواره برای عمل‌های زیبایی انجام می‌شود در رواج عمل‌های زیبایی بی‌تاثیر نباشد. به نظرم بیشتر نوعی چشم و همچشمی به وجود آمده و اغلب آدم‌ها دنبال زیبایی مصنوعی هستند. من به انجام عمل‌های جراحی در صورت معتقد نیستم و به نظرم خداوند هر عضوی از چهره را به هر شكلي که آفریده زیباست. افرادی هستند که چهره‌شان پس از عمل جراحی بینی به مراتب بدتر از قبل شده است و به قول معروف با صورت‌شان تناسب ندارد.»

جوانسازی مادران به توصیه فرزندان

مورد بعدی خانمی ۴۵ ساله است که با انگیزه رفع چین‌وچروک پیشانی و صورت به مرکز زیبایی مراجعه کرده است. او می‌گوید: «من به اصرار ۲ دختر جوانی که دارم به این مرکز آمده‌ام. آنها آنقدر برایم از جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت حرف زدند که راضی شدم برای مشاوره به این مرکز مراجعه کنم.» او البته کمی هم از این کار وحشت دارد! بخوانید: «امیدوارم دست این پزشک به قول معروف سبک باشد و دچار مشکل نشوم.» 

ابروهای شیطانی!

… و حالا فرهاد؛ پسر جوانی که ۲ سال پیش، بینی خود را عمل کرده و حالا برای تزریق بوتاکس به این کلینیک آمده که ابروهایش بالا برود و به قول معروف «ابروی شیطانی» داشته باشد! حرف‌های پسری با ابروهای شیطانی را بخوانید:« ۲ سال قبل هزینه هنگفتی پرداختم برای جراحی زیبایی بینی‌ام که به نظرم ظاهر خوبی نداشت. درضمن بعد از آن دچار تنگی نفس شدم و دچار مشکل خواب در شبها شده ام نمی‌توانم به ورزش مورد علاقه‌ام که شناست، بپردازم.»

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 86 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

رابطه سیگار با سرطان

رابطه سیگار با سرطان چیست؟

 در آخرین آمار بالاي سکته‌هاي قلبي و بيماري‌هاي قلبي – عروقي و ساير بيماري‌هاي غيرواگير در کشورمان  رد پاي سيگار نيز ديده مي‌شود. از سوي ديگر، قليان نيز وسيله‌اي براي بزم و دور هم بودنمان شده، در حالي که گفته مي‌شود صدمه‌هاي قليان چند برابر سيگار است. قوانين و راهکارهاي بازدارنده نيز خيلي کارساز نبوده و بخش عمده‌اي از آن روي کاغذ مانده است. امسال در روز جهاني بدون دخانيات با شعار افزايش ماليات دخانيات، کاهش مرگ و بيماري، دوباره راهکارهاي کاهش مصرف دخانيات در گوشه و کنار جهان، از جمله در کشور ايران، مطرح شده است.

مسئولان در همايش روز جهاني دخانيات که در وزارت بهداشت برگزار شد، از مضرات سيگار گفتند و معضلاتي که براي ممانعت از مصرف دخانيات وجود دارد را بررسي كردند.

دکتر عليرضا مرندي در همايش روز جهاني بدون دخانيات، صحبت‌هايش را به زيان‌هاي اصلي سيگار اختصاص داد: «مهم‌ترين عامل مرگ که مي‌توان از آن پيشگيري کرد، مصرف دخانيات است. همچنين علت 90 درصد موارد سرطان ريه در مردها و 80 درصد موارد سرطان ريه در زنان مصرف دخانيات است و عامل خطر سرطان‌هاي ديگري نظير حنجره، کليه، معده، مثانه، خون و… باز هم سيگار است و سقط جنين، تولد زودرس، نازايي و… نيز از عوارض سيگار به شمار مي‌روند.»

 

تصاويري که هشدار نمي‌دهند

دکتر مرندي افزايش ماليات بر دخانيات را از راهکارهاي کنترل مصرف مواد دخاني دانست که قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانيات نيز بر آن تاکيد دارد: «متاسفانه اين كار در کشور ما درست انجام نشد چون قيمت مواد دخاني بايد به حدي افزايش يابد که از تورم بالاتر باشد در حالي که روند کنوني افزايش قيمت مواد دخاني، بازدارنده نيست.» عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس روند افزايشي استعمال قليان در کشور را نگران‌کننده توصيف کرد: «اهميت اين موضوع از آن جهت است که قبح آن از بين رفته و حتي به قليان‌كشيدن زنان و کودکان اشکالي گرفته نمي‌شود. دولت قبلي مانع برچيده شدن قليان شد و با تغيير دولت و اينکه وزارت بهداشت رياست ستاد کشوري کنترل و مبارزه با دخانيات را برعهده دارد، اميدواريم اقدام جدي در اين زمينه انجام شود.»

قليان جاي سيگار را گرفته است!

دکتر کاظم ندافي، رييس مرکز سلامت
محيط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به مقاله اخير سازمان بهداشت جهاني در مورد وضعيت استعمال دخانيات در منطقه مديترانه شرقي گفت: «با استناد به اين مقاله، اگر وضعيت مصرف مواددخاني همين‌گونه پيش رود، مصر، پاکستان و ايران تا
40 سال آينده از کشورهايي خواهند بود که بيشترين افزايش مصرف مواد دخاني را در منطقه خواهند داشت. همچنين قليان 40 درصد بازار کشورهايي مانند مصر و عربستان را اشغال کرده که وضعيت ايران نيز در اين زمينه در مرحله هشدار است.» دکتر ندافي نيز افزايش قيمت مواد دخاني را يکي از راهکارهاي مبارزه با افزايش استعمال دخانيات دانست: «اگر بتوانيم 50 درصد ماليات بر سيگار را افزايش دهيم، 5/3 ميليون نفر دخانيات را ترک خواهند کرد.» به گفته وي، مصرف سيگار در سنين 15 تا 64 سال در سال 88 حدود 10/2 درصد است که اين رقم در سال 90 به 10 درصد کاهش يافته است. هرچند حدود 2/0 درصد کاهش مصرف سيگار را شاهد هستيم اما در مقابل، مصرف قليان جاي آن را گرفته است، به‌طوري که در سال
90 حدود 4/2 درصد مردان و 2/31 درصد زنان (و در کل 3/52 درصد جمعيت کشور) قليان مصرف مي‌کردند. نبايد از اينکه افزايش مصرف سيگار متوقف شده، خوشحال باشيم بلکه بايد از اين جايگزيني نگران شويم. تصاوير هشداردهنده موضوع مهم ديگري بود که رييس مرکز سلامت محيط و کار به آن اشاره کرد: «تاکنون 4 تصوير روي پاکت‌ها درج شده است اما شرکت‌هاي دخاني با لابي‌گري با مراکز تصميم‌ساز مانع آن هستند که تصاوير تاثيرگذار هشداردهنده روي پاکت‌ها درج شود. به همين دليل تصاوير ملايم تاکنون روي پاکت‌ها بوده است.» ندافي درباره کنترل دخانيات در اماکن عمومي نيز گفت: «بزرگ‌ترين معضل ما در اين زمينه با افرادي است که مسئول کنترل اين اماکن هستند. در جلسات اوليه ستاد کشوري کنترل دخانيات خواستار آن شديم که مکان‌هاي مجاز عرضه دخانيات مشخص شوند تا به اين ترتيب بتوانيم با مراکز غيرمجاز برخورد کنيم. متاسفانه اين اتفاق هنوز نيفتاده است.»

 

سرعت رشد سرطان در ايران

رييس مرکز تحقيقات سرطان دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، ايران را داراي بالاترين رشد سرطان دانست و گفت: «ميزان ابتلا به سرطان در کشور 150 در هر 100 هزار نفر است و هرچند اين رقم نسبت به جوامع غربي بالا نيست اما سرعت رشد سرطان در ايران با هيچ کشوري در دنيا قابل مقايسه نيست، به‌گونه‌اي که ايران بالاترين روند رشد ابتلا به سرطان را در دنيا دارد و مهم‌ترين دليل اين موضوع افزايش متوسط سن جمعيت است.» اما حدود 30 تا 35 درصد علل بروز سرطان به عوامل خطر بازمي‌گردد که دخانيات در راس آن قرار دارد. 30 درصد مرگ‌هاي ناشي از سرطان هم با دخانيات در ارتباط هستند. دخانيات با سموم مختلف وارد سطح سلول مي‌شود و آزادانه درون سلول حرکت مي‌كند و به هر گروه ژني که برخورد کند، بيان ژني را تغيير مي‌دهد. در مجموع با مصرف دخانيات بيان ژني نيز تغيير مي‌کند. اکبري درباره افزايش قيمت مواد دخاني نيز گفت: «گران شدن مواد دخاني بي‌ترديد عاملي محافظت‌کننده است اما مهم آن است که پول ناشي از گران شدن مواد دخاني به کجا برود؟ متاسفانه تاکنون کمتر از
20 درصد اين پول به حوزه سلامت وارد شده است.» او درباره ترياک و مشتقات آن نيز گفت: «ثابت شده که ترياک و مشتقات آن هم با سرطان‌هاي کولورکتال ارتباط مستقيم دارد.»

پول مي‌دهيم که سرطان بگيريم!

دکتر علي‌اکبر سياري، معاون بهداشتي وزارت بهداشت، صحبت‌هايش را با اين جمله‌ها شروع کرد و به جاي بيان زيان‌هاي سيگار، علت گرايش به سيگار را مطرح کرد: «بيشتر افراد از مضرات سيگار آگاه هستند اما به‌دليل حس لذت‌جويي به مصرف آن تمايل دارند بنابراين ما به‌عنوان متوليان نظام سلامت انتظار داريم افراد در برابر سلامت خود عقلاني رفتار کنند و تصميم‌هايشان منطق داشته باشد. با اين اوصاف به نظر مي‌رسد افزايش قيمت مواد دخاني، هزينه لذت بردن از سيگار را افزايش خواهد داد و بي‌ترديد اين امر مي‌تواند عاملي اثرگذار براي کاهش مصرف مواد دخاني باشد.» به اعتقاد دکتر سياري، هرچند تحقيقات نشان داده افزايش قيمت مواد دخاني مي‌تواند در کاهش مصرف آن تاثير داشته باشد، بي‌ترديد اين راهكار به تنهايي كافي نيست. معاون بهداشتي وزارت بهداشت تاکيد کرد:‌ «به لحاظ عقلي آيا ممکن است انسان پول بدهد که زودتر سرطان بگيرد؟ بابت درمان هر سرطان به‌طور متوسط 20 ميليون تومان خرج مي‌شود. سالانه 20 هزار ميليارد تومان در کشور صرف درمان و عوارض سرطان مي‌شود. همچنين 11 هزار نفر نيز به دليل استعمال دخانيات سالانه جان خود را در ايران از دست مي‌دهند. هزاران نفر نيز دچار آسم،‌ سل و بيماري‌هاي مزمن تنفسي مي‌شوند، بنابراين لازم است که اطلاع‌رساني دقيق درباره مضرات سيگار انجام و قوانين بازدارنده درنظر گرفته شود.»

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 80 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

کاهش دردهای قاعدگی زنانه

کاهش دردهای قاعدگی زنانه

استفاده ازاسيدهاي چرب ضروري: بر اساس آخرین تحقيقات مصرف اسيدهاي چرب ضروري به کاهش نشانه‌هاي پيش از قاعدگي و حتي درد آن کمک مي‌کند. بنابراين سعي کنيد قبل از شروع قاعدگي غذاهايي بخوريد که سرشار از اسيدهاي چرب ضروري باشند. اين غذاها شامل ماهي‌ها، مغزها و خشکبار مثل گردو است. يک هفته قبل از اينکه دوره قاعدگي شما شروع شود، اسفناج، گردو و توت بيشتري بخوريد. تحقيقات نشان داده، دارچين، فلفل سياه، پرتقال در تسکين درد قاعدگي زنانه بسيار موثر است.

نوشيدن چاي: انواع مختلفي از چاي وجود دارد که سبب کاهش نشانه‌هاي قاعدگي و کاهش درد آن مي‌شود. چاي وانيلي و چاي سبز اثرات شگفت‌آوري در آرامش و کاهش نشانه‌هاي قاعدگي دارد.

مصرف مکمل‌ها: بررسي‌ها نشان مي‌دهد برخي از زنان در بدن خود ميزان کمتري منيزيم دارند اين زنان بيشتر دچار نشانه‌هاي قاعدگي مي‌شوند. پس سعي کنيد يک هفته پيش از شروع قاعدگي روزانه 500 ميلي‌گرم منيزيم به همراه 50 ميلي‌گرم ويتامين B6 براي کاهش انقباضات و درد مصرف کنيد.

توجه به نوع غذاهاي مصرفي: يک هفته پيش از قاعدگي آنچه را که مي‌خوريد يادداشت کنيد. به طور تجربي متوجه مي‌شويد که چه غذايي سبب ناراحتي بيشتر در شما مي‌شود و آن غذا را از رژيم غذايي خود حذف کنيد و سپس ببينيد که آيا درد شما کاهش يافته يا نه.

ورزش منظم: ورزش‌هاي جسمي و شيوه‌هاي آرام‌سازي ذهني نظير ورزش تاي‌چي را فراموش نکنيد چرا که سبب تعادل عاطفي و آرامش شما مي‌شود.

پرهيز از نمک، الکل و قهوه: يک هفته پيش از شروع قاعدگي سعي کنيد ميزان نمک غذاي خود را محدود کنيد. قهوه و مشکلات هم در رژيم غذايي‌تان بايد کم باشد و از مصرف الکل هم بايد بپرهيزيد.

تنفس عميق: به ياد داشته باشيد که مهم نيست اين علايم چه‌قدر سخت است به مدت پنج دقيقه هر شب قبل از خواب يک نفس عميق و طولاني بکشيد. از راه بيني نفس بگيريد و از راه دهان هوا را خارج کنيد اين کار سبب آرامش سريع شما مي‌شود.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 98 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

علت کسلی و بی حالی

علت کسلی و بی حالی چیست ؟

آیا میتوان برکسلی و بیحالی غلبه کرد خستگی و کسالت یکی از مشکلاتی است که همه افراد بارها با آن مواجه شده‌اند. گاهی اوقات خودمان هم دلیل این خستگی را متوجه نمی شویم و به هر دری می‌زنیم تا با این خستگی به ویژه  در محل کار مبارزه کنیم. اما بد نیست بدانید خستگی دلایل مختلفی دارد که اگر بتوانید دلیل خستگی خود را شناسایی کنید، به راحتی می‌توانید آن را برطرف کنید. دلایل خستگی را بخوانید و راه‌های همیشه پرانرژی بودن را بیاموزید. 

بیماری قلبی

اگر حین انجام فعالیت‌های روزانه احساس خستگی شدید کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید، زیرا این نوع خستگی می‌تواند یکی از عوارض بیماری قلبی باشد و حتما با یک پزشک متخصص قلب مشورت کنید. ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی، استفاده از داروهای مناسب و روش‌های درمانی می‌تواند بیماری‌های قلبی را کنترل و به ذخیره انرژی کمک کند.

عفونت دستگاه ادراری

سوزش دستگاه‌های ادراری و تکرر ادرار از علائم عفونت دستگاه ادراری است؛ اما همیشه عفونت با چنین عوارض رایجی خود را نشان نمی دهد و در این موارد خستگی تنها عارضه مشخص است اگر آزمایش ادرار وجود عفونت را نشان ‌می دهد، با مصرف آنتی بیوتیک‌های تجویزی پزشک این عفونت برطرف می‌شود و طی یک هفته خستگی نیز از بین می‌رود.

خشک شدن آب بدن

خستگی می‌تواند از علائم کم شدن آب بدن باشد. وقتی ورزش می‌کنید یا کار بدنی سخت انجام می‌دهید، بدن برای خنک ماندن به آب بیشتری نیاز دارد. اگر حین کار احساس تشنگی کردید، یعنی بدن​تان کم آب شده است بنابراین قبل از انجام هر فعالیت فیزیکی حداقل 2 فنجان آب بنوشید. اين کار قند خون را در حالت طبیعی نگه می‌دارد و از بروز حالت خستگی جلوگیری می‌کند زیرا وقتی قند خون پایین می‌آید، فرد احساس کسلی و خستگی می‌کند. برای جلوگیری از خستگی ناشی از کم خوری حتما صبحانه را در برنامه غذایی خود قرار دهید و سعی کنید در هر وعده غذایی خود حتما از پروتئین و کربوهیدرات‌ها استفاده کنید. 

کمبود خواب

خواب آلودگی می‌تواند روی سلامت و قدرت تمرکز شما تاثیر منفی بر جای بگذارد. افراد بزرگسال به طور متوسط باید هر شب 8-7 ساعت بخوابند بنابراین خوابشبانه را در اولویت قرار دهید و یک برنامه منظم برای آن تنظیم کنید. لپ تاپ، تلفن همراه و هر نوع وسیله الکتریکی – مکانیکی را از اتاق خواب خود بیرون ببرید تا روز بعد سرحال سرکار خود حاضر شوید. اگر باز هم مشکل داشتید، حتما به یک پزشک مراجعه کنید. شاید به یکی از اختلالات خواب مبتلا شده باشید.

افسردگی

ممکن است شما به افسردگی به عنوان یک اختلال احساسی و روانی نگاه کنید، اما باید بدانید افسردگی می‌تواند مشکلات فیزیکی فراوانی ایجاد کند. خستگی، سردرد و کاهش اشتها از رایج ترین عوارض افسردگی است. اگر بیش از 2 هفته احساس خستگی، ناراحتی و بی حوصلگی کردید حتما با پزشک مشورت کنید زیرا افسردگی بیماری است که با استفاده از روش‌های درمانی صحیح و استفاده از دارو حتما درمان می‌شود.

آپنه خواب

 بعضی افراد تصور می‌کنند که خواب کافی دارند، غافل از اینکه آپنه خواب باعث اختلال در کیفیت خواب می‌شود، زیرا در اثر آپنه خواب در طول شب بارها به طور موقت تنفس شان قطع می‌شود و هر وقفه در تنفس برای لحظاتی فرد را از خواب بیدار می‌کند؛ اما خود فرد از آن بی اطلاع است بنابراین 8 ساعت را در تختخواب سپری می‌کنید اما واقعا 8 ساعت خواب خوب ندارید. برای مقابله با این مشکل اول از همه اگر چاق هستید وزن خود را کم کنید، سیگار را ترک کنید و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص تنفسی که مختص آپنه خواب است بخوابید، زیرا این دستگاه‌ها کمک می‌کند تا راه‌های عبور هوا حین شب باز باشد و مشکل تنفسی پیدا نکنید. 

پرکاری تیروئید

تیروئید غده کوچکی در ناحیه گردن است که مسئول کنترل متابولیسم است. متابولیسم پروسه‌‌‌‌‌ای است که طی آن بدن سوخت را به انرژی تبدیل می‌کند. وقتی این غده فعالیت نمی کند، متابولیسم بسیار کند می‌شود و فرد احساس کسالت و خستگی کرده و دچار افزایش وزن می‌شود. اگر با انجام آزمایش خون متوجه شدید میزان هورمون تیروئید شما کم است، با استفاده از هورمون‌های ترکیبی می‌توانید آن را به حالت طبیعی بازگردانید.

دیابت

در افراد مبتلا به دیابت میزان زیادی از قند خون به جای اینکه وارد سلول‌های بدن شود در جریان خون باقی می‌ماند، در حالی که باید وارد سلول‌های بدن شده و به انرژی تبدیل شود. در نتیجه بدن حالتی پیدا می‌کند که با وجود صرف کافی مایعات، آب کمی دارد. اگر خستگی بدون دلیل در شما ادامه داشت، حتما به پزشک مراجعه کنید و آزمایش دیابت انجام دهید. برای درمان بیماری دیابت از ایجاد تغییرات در روش زندگی مثل پیروی از یک رژیم غذایی صحیح و ورزش آغاز کنید. روش‌های درمانی انسولین و استفاده از داروهای مخصوص نیز به پروسه تنظیم قند خون کمک می‌کند.

شیفت کاری شب

کار کردن در شیفت شب می‌تواند ساعت بیولوژیکی بدن را دچار اختلالاتی کند. ممکن است زمانی که سرکار هستید و باید بیدار بمانید احساس خستگی کنید و در طول روز با مشکل خواب مواجه شوید. برای مقابله با این مشکل وقتی در روز مجبور هستید استراحت کنید، سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید یا مدت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب را محدود کنید. اتاق خود را تاریک، خنک و ساکت نگه دارید، اگر همچنان با مشکل بی خوابی مواجه بودید با پزشک مشورت کنید، در این موارد مصرف مکمل‌ها و داروها می‌تواند موثر باشد.

وقتی بدن سوخت کافی ندارد

کم خوری باعث بروز خستگی می‌شود، البته غذاهای ناسالم خوردن و به شیوه نادرست غذا خوردن نیز مشکل آفرین است. پیروی از یک رژیم غذای متناسب، قند خون را در حالت طبیعی نگه می‌دارد و از بروز حالت خستگی جلوگیری می‌کند زیرا وقتی قند خون پایین می‌آید، فرد احساس کسلی و خستگی می‌کند. برای جلوگیری از خستگی ناشی از کم​خوری حتما صبحانه را در برنامه غذایی خود قرار دهید و سعی کنید در هر وعده غذایی خود حتما از پروتئین و کربوهیدرات‌ها استفاده کنید. 

مصرف بیش از حد کافئین

مصرف متعادل کافئین باعث بهبود هوشیاری و قدرت تمرکز می‌شود؛ اما اگر در مصرف آن زیاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌روی شود، ضربان قلب، فشار خون و میزان نگرانی و دلواپسی افزایش پیدا می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد اگر این حالات زیاد باشد می‌تواند باعث بروز خستگی و کسالت شود. برای مقابله با این حالت مصرف نوشیدنی‌ها و مواد کافئین‌‌‌‌دار مثل قهوه، چای، شکلات و داروهای حاوی کافئین را محدود کنید و البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که توقف ناگهانی مصرف کافئین می‌تواند خستگی بیشتری ایجاد کند. 

کم خونی

کم خونی اصلی‌ترین دلیل بروز کسالت و خستگی در خانم‌هاست. از دست رفتن خون در دوران قاعدگی بانوان باعث کمبود آهن می‌شود و زنان را در معرض خطر فقر آهن و کم خونی قرار می‌دهد و این در حالی است که وجود سلول‌های گلبول قرمز خون برای بدن ضروری است زیرا آنها مسئول حمل اکسیژن به بافت‌ها و ارگان‌های بدن هستند. برای مقابله با کم خونی و فقر آهن از مکمل‌های آهن و غذاهای غنی از آهن مثل گوشت، جگر، انواع لوبیاها و غلات غنی شده استفاده کنید.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 88 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

مهمترین علائم ویروسی شدن سیستم

مهمترین علائم ویروسی شدن سیستم

چنانچه شما فکر میکنید که سیستم شما آلوده به یک ویروس یا بد افزار است؟ چرا؟ به این دلیل که از حد معمول کند‌تر عمل می‌کند؟ شاهد باز شدن برنامه‌های‌ ‌نامنتظره هستید؟ نرم‌افزار امنیتی شما از کار افتاده است؟ شاهد نمایش تبلیغات بر‌ صفحه مرورگر خود هستید؟ چه شده‌؟! آیا سیستم شما آلوده شده است؟

در حالتی که به آلوده بودن سیستم خود به یک بد‌افزار مشکوک شده‌اید، باید کارهای زیر را مد نظر قرار دهید؛

1 – از هرگونه خرید آنلاین و عملیات بانکی که شامل ورود اطلاعات حساب بانکی یا گذرواژه باشد، خودد اری‌ و این عملیات را متوقف کنید.

2 – از فعال و به روز بودن نرم افزار امنیتی خود مطمئن شوید. سیستم شما باید دست‌کم به یک آتی ویروس و یک فایروال مجهز باشد.

3 – سری‌ا اقدام به اسکن ‌سیستم خود کنید و هر موردی را که از سوی آنتی ویروس ‌موردی مشکوک گزارش شد، پاک یا قرنطینه و در صورت لزوم از اسکن پیش از بوت شدن سیستم عامل استفاده کنید.

در بسیار از موارد کاربران بنا به دلایلی از جمله اینکه سیستم دچار کندی بیش از اندازه شده‌ یا در روی مرورگر آنها تبلیغاتی ناخواسته به نمایش در‌می‌آید و یا اینکه برخی برنامه‌ها‌ غیر منتظره و خودکار اجرا می‌شوند، گمان به این می‌برند که سیستم آنها ویروسی شده است. در حالی که همه اینها می‌تواند نشانی از آلوده بودن سیستم به یکی از انواع بدافزار باشد ـ بنا به موارد خاص ـ اما همواره همه اینها، نشانی از آلودگی سیستم نیست.

برای آنکه بدانید آیا سیستم شما آلوده به بدافزار شده چند مرحله کار لازم است؛ نخست اینکه باید 9 گونه بد‌افزار موجود برای سیستم های رایانه‌ای را ـ که بنا بر‌ نوع فعالیت و عملکرد مشخص و طبقه بندی شده‌‌اند ـ بشناسید. همچنین درک و دریافت اینکه یک بد افزار چگونه منتشر شده و خود را در سطح سیستم تکثیر می‌کند نیز در شناسایی سیستم آلوده مهم است. پس از آن می‌توانید از یکی از ده نشانه هشدار دهنده و علایم زیر برای دریافت اینکه سیستم شما آلوده به یک گونه ‌ویروس یا بد‌ افزار شده است یا خیر، استفاده کنید.

 


‌ذکر این مهم لازم است، همان گونه که گفته شد، اینها علایمی است که برخی از آنها می‌تواند بنا به دلایلی دیگر نیز بروز کند، اما وجود چند عامل و نشانه زیر‌ همزمان در سیستم، در بیشتر مواقع حاکی از آلودگی سیستم به یک بد‌افزار است.

1 – کندی بیش از حد سیستم عامل‌

 


2 – وقتی ‌روی آیکون ها کلیک می‌کنید، هیچ واکنشی رخ نمی‌دهد یا آنکه برنامه‌های شما به درستی عمل نمی‌کنند.

 


3 – سیستم عامل بی دلیل Reboot شده، به اصطلاح هنگ می‌کند – Freeze ‌– یا خاموش می‌شود.

 


4 – آنتی ویروس یا نرم افزار امنیتی شما ‌ناگهانی از کار می‌افتد و قادر به فعال‌سازی دوباره نیست.

 


5 – امکان دسترسی به بخش‌هایی از دیسک سخت یا برخی درایو ها وجود ندارد و این تلاش با پیغام خطا روبه‌رو می‌شود.

 


6 – پرینتر شمایکباره از دسترس خارج می‌شود و امکان پرینت گرفتن از مستندات فراهم نیست.

 


7 پیام‌هایی ‌روی سیستم شما به نمایش در‌می‌آید که حاکی از آلوده شدن سیستم به ویروس است. معمولا نام نرم‌‌افزار یا کدی که این پیام را صادر می‌کند نا‌مشخص و نا‌معلوم است.

 


8 – پیام‌های تبلیغاتی نا‌خواسته و در زمان‌های نا خواسته ‌روی سیستم عامل و به ویژه بر ‌مرورگر شما به نمایش در‌می‌آید. این یکی از جدی‌ترین نشانه‌های آلوده بودن سیستم به بد افزار است.

 


9 – برای دانلود و نصب یک نرم افزار امنیتی مانند آنتی ویروس و یا سایر برنامه‌ها مشکلات جدی وجود داشته و معمولا این کار موفقیت‌آمیز نیست.

 


10 – فایل‌ها یا آیکو‌ن‌های موجود بر‌ دسکتاپ یا بخش‌های دیگر از دیسک سخت‌ یکباره ناپدید و پسوند فایل‌ها به شکل عجیب و غریبی تغییر می‌کند و پوشه‌ها و برنامه‌ها مخفی می‌شوند.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 58 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا روابط زناشویی موجب سلامتی میشود

 

آیا روابط زناشویی موجب سلامتی میشود

آیا روابط زناشویی موجب سلامتی میشود

بسیاری ازهمسران نمی دانند که روابط جنسی مطلوب می تواند کیفیت زندگی و سلامت جسمی و روحی آنها را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. فواید روابط زناشویی فواید و اثرات سودمندی که در ادامه می خوانید حاصل سال ها مطالعه و پژوهش متخصصان در سراسر دنیاست، بنابراین به آنها اعتماد کنید

. 1- کاهش استرس بر اساس تحقیقات انجام شده در اسکاتلند یکی از اثرات قابل توجه رابطه جنسی، پایین آوردن فشارخون و کاهش استرس است. شرح این مطالعه در نشریه روانشناسی به چاپ رسیده است. در این پژوهش، محققان 24 زن و 22 مرد را تحت شرایط استرس زا مانند سخنرانی در جمع قرار داده و فشارخون آنها را در این شرایط ثبت نمودند. نتایج نشان داد کسانی که قبل از قرار گرفتن در معرض شرایط استرس زا رابطه جنسی داشتند، واکنش بهتری نسبت به استرس نشان دادند.

2-کاهش فشارخون در مطالعه دیگری که در نشریه روانشناسی به چاپ رسید مشخص شد که روابط جنسی منظم و مداوم، فشار دیاستولیک (عدد کمتر یا عدد دوم درخواندن فشارخون) را کاهش می دهد. بالا بودن فشارخون یک عامل خطرساز برای بیماری عروق کرونر قلب، حمله قلبی، بیماری های کلیوی و سکته مغزی است.

3-تقویت سیستم ایمنی 1 یا 2 بار ارتباط جنسی در هفته موجب افزایش میزان یک آنتی بادی به نام ایمونوگلوبین A یا IgA در بدن می شود که می تواند در برابر سرماخوردگی و سایر عفونت ها ایمنی ایجاد کند. برای بررسی این اثر، محققان دانشگاه پنسیلوانیا نمونه بزاق 112 نفر (حاوی IgA) را مورد ارزیابی قرار دادند. در کسانی که 1 یا 2 بار در هقته ارتباط جنسی داشتند، میزان این آنتی بادی به مراتب بالاتر بود.

4- اثری مشابه ورزش ارتباط جنسی در حقیقت نوعی ورزش است. متخصصان انجمن آموزش جنسی امریکا معتقدند که ارتباط جنسی ورزشی است که هم شرایط جسمی و هم شرایط روحی را بهبود می بخشد. این رابطه موجب بهبود عملکرد قلب و عروق، افزایش توان، انعطاف پذیری و تعادل می شود.

5- سوزاندن کالری ارتباط جنسی به مدت 30 دقیقه، در حدود 85 کالری انرژی مصرف می کند. این مقدار انرژی شاید قابل توجه نباشد اما در دراز مدت اثرات مفیدی بر سلامتی دارد. این میزان مصرف کالری، تقریبا معادل پیاده روی ملایم است.

6- بهبود سلامت سیستم قلبی- عروقی تحقیقات متخصصان انگلیسی نشان داد که بر خلاف تصور عموم که معتقدند افزایش فعالیت بدنی در حین رابطه جنسی موجب سکته می شود، این رابطه هیچ نقشی در بروز سکته ندارد. برای انجام این مطالعه که در نشریه اپیدمیولوژی و سلامت جامعه به چاپ رسید، 914 مرد به مدت 20 سال مورد ارزیابی قرار گرفتند و مشخص شد که رابطه جنسی و تداوم آن هیچ ارتباطی با خطر بروز سکته ندارد. بعلاوه به اثبات رسید که داشتن 2 بار رابطه جنسی در هفته یا بیشتر، خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را در مردان به نصف کاهش می دهد.

7- افزایش اعتماد به نفس در مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه تگزاس انجام شد و در نشریه رفتار جنسی به چاپ رسید، 237 علت علمی برای برقراری ارتباط جنسی ذکر گردید. تقویت اعتماد به نفس و داشتن احساس خوب در مورد خود، یکی از این علل به شمار می رود. همچنین مشخص شد اگر بین شما و شریک جنسیتان رابطه عاشقانه ای وجود داشته باشد، این اثر قوی تر خواهد بود.

8- حال خوب رابطه عاشقانه، صمیمی و از همه مهم تر ارتباط جنسی مطلوب، احساس و حال عمومی شما را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. تحقیقات نشان می دهند افرادی که از رابطه جنسی خوبی برخوردارند، شادتر و سالم تر از سایر افراد هستند.

9- افزایش صمیمیت ارتباط و ارضای جنسی سطح هورمون اکسی توسین را که به هورمون عشق و محبت معروف است، افزایش می دهد و موجب ایجاد تعهد و اعتماد می گردد. محققان دانشگاه کارولینای شمالی 59 زن غیر یائسه را قبل و بعد از رابطه جنسی صمیمانه مورد ارزیابی قرار دادند. نتایج نشان داد هر چه مدت تماس بیشتر باشد میزان اکسی توسین نیز بالاتر خواهد بود.

10- تسکین درد با افزایش ترشح اکسی توسین، اندروفین افزایش یافته و درد کاهش می یابد. ارتباط جنسی و افزایش ترشح اکسی توسین موجب بهبود سردرد، درد ناشی از التهاب مفاصل و کاهش علایم سندرم پیش از قاعدگی می شود. درمطالعه ای که در نشریه بیولوژی و پزشکی به چاپ رسید، اثر هورمون اکسی توسین در تسکین درد در 48 داوطلب مورد بررسی قرار گرفت. این افراد از اکسی توسین استنشاقی استفاده کرده و سپس در انگشتشان خراشی ایجاد گردید. استنشاق اکسی توسین درد را به نصف کاهش داد.

11- کاهش خطر سرطان پروستات بر اساس تحقیقات انجام شده در استرالیا انزال مکرر به ویژه در دهه 20 زندگی مردان، خطر سرطان پروستات را کاهش می دهد. نتایج این تحقیق در نشریه بین المللی اورولوژی به چاپ رسید. این مطالعه نشان داد که 5 یا بیش از 5 بار انزال در هفته به ویژه در دهه 20 زندگی مردان، خطر سرطان پروستات را به یک سوم کاهش می دهد.

12- تقویت عضلات لگن ورزش و تحرک عضلات لگن در حین ارتباط جنسی فواید بسیاری برای زنان دارد، از جمله این که لذت جنسی را افزایش داده و خطر بی اختیاری ادرار، افتادگی واژن، رحم و مثانه را نیز کاهش می دهد. این عضلات معمولا در اثر زایمان، چاقی و افزایش سن رفته رفته ضعیف می شوند. برای تقویت این عضلات می توانید، عضلات لگن را منقبض کرده (حالتی مشابه قطع کردن و نگه داشتن ادرار)، تا 3 بشمارید و سپس رها کنید.

13- خواب بهتر ترشح اکسی توسین در هنگام ارضای جنسی موجب بهبود خواب می شود. خواب کافی و مطلوب در تنظیم وزن و فشارخون موثر است. علاوه بر اثرات هورمونی، تحرک در حین رابطه جنسی نیز موجب آرامش و بهبود خواب می گردد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 201 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

تزریق ژل لب

 

تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب و گونه از متداول ترین روش های زیبایی هستند زیرا با داشتن گونه و لب پر چهره شاداب تر نشان داده میشود علاوه بر این باعث برطرف شدن چین و چروک ها می شود البته این روش تزریقاتی چچون بعد از مدتی جذب می شود افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

برجسته سازی لـــب با تزریق ژل در لب

بــــا افزایش سن، پُری لبها ( که باعث می شو د لبها جوان و برآمده باشند ) از بین می رود . همچنین با افزایش سن لبها باریک و نازک شده و چین های کوچک در حاشیه لب بوجود می آید. امروزه بیشتر افردای که درخواست برجسته سازی لب را دارند، خواهان پُری و برآمدگی بیشتر همراه با حفظ ظاهر طبیعی لب ها هستند. وقتی فردی درخواست برجسته سازی لب را دارد، نکته ای که پزشک باید در نظر بگیرد این اسـت که ساختمان طبیعی لب وی و ارتباط آن با سایر اجزای صورت چگونه است و تا چه حجمی می تواند ژل تزریق کند تــا تــوازن صورتش را بهم نزند. بدیهی است تسلط کامل پزشک بر آناتومی صورت و طراحی چهره و عملکرد ژل ها نقش مهمی در نتیجه رضایت بخش ایفا می کند.
کاندید خوب برای برجسته سازی لب کسی است که انتظارت واقع گرایانه داشته باشد و توقع نداشته باشند که باتزریق ژل لب شبیه ستارگان هالیوودی شود! با این همه تزریق ژل لب جدا فرد را زیباتر می کند.(ستارگان هالیوود عمل های زیبایی و آرایش زیادی انجام می دهند)

پروتز لب

.۳نواحی از لب که در برجسته سازی آن باید مورد توجه قرار گیرند، کدامند؟

این نواحی در شکل زیر نشان داده شده است:

تزریق ژل به لب یا چربی

تزریق ژل لب باعث ایجاد ظاهــری شــادتر  و  مثبت تر در فرد می شود
Border   ( خط لب )
خط لب شایعترین منطقه ایست که توسط فیلرپوستی برجسته می شود. خط لب محل اتــصال یافت سفید و قرمز لب به یکدیگر است. تزریق ژل در این ناحیه حجم بیشتری به لبها نمی دهـــد ولی باعث مشخص تر شدن حاشیه لب ها می شود.(حالتی شبیه به کشیدن خط لب)

Philtrum (فیلتروم)

فیلتروم شامل ۲ خط در قسمت مرکزی لب فوقانی است که به بینی متصل می شوند. بــــا برجسته سازی این دو خط، جذابیت  لب ها بیشتر می شود .
Oral  Commissures(پیوستگاه گوشه لب ها)
Oral commissures  که در گوشه هـای دهان قرار گرفته اند را نیز می توان پـر کرد.  معـمولا اندازه این ناحیه به خاطر اثر جاذبه زمین در اثر بالا رفتن سن بر روی پوست گونه ، افزایـــش می یابد . تزریق ژل لب باعث پر کردن این ناحیه گوشه های لب را به سمت بالا چرخانـده و ظاهــری شــادتر  و  مثبت تر ایجاد می کند .
Cupid’s Bow(کمان الهه سرخوشی)
Cupid’s bow  یا ناحیه V شکل در قسمت مرکزی لب بالایی را می توان با استفاده از فیلرهـا بر جسته کرد. تزریق ژل لب در ناحیه V  شکل لب فوقانی همراه با فیلتروم، ظاهر خوشایندتری بـــه لب بالا می دهد .
Tubercle ( برجستگی قسمت میانی لب فوقانی )
برجسته سازی این قسمت در ایجاد ظاهر زیبا در برخی موارد اهمیت زیادی دارد.

تزریق ژل به لب

تزریق ژل لب به برجسته سازی لب ها (دادن فرم های دلخواه به لب های نازک) کمک میکند.

لب پروتز شده
برجسته سازی گونه
با بالا رفتن سن، صورت شما کلاژن و الاستینش  را از دست  می دهد. این دو ماده باعث حجم دهی به پوست می شوند.  در نتیجه نه تنها پوست صورت شروع بـــه شــل شـدن می کند، بلکه علاوه بر آن گونه ها، در اثر تحلیل رفتن بستر چربی که به استخوان گونه چسبیده است ( malar fat pad )، شروع به خالی شدن می کنند و در نتیجه صورت شمـا نحیف، و چشمان گود افتاده به نظر می رسد.
در سالهای اخیر فیلر های پوستی ( ژل های تزریقی ) را برای برجسته سازی گونه ها مورد استفاده قرار داده انــد. این روش غیر تهاجمی بوده و عوارض آن در مقایسه با گذاشتن پروتز گونه بسیار کم می باشد.

تزریق ژل
ماندگاری تزریق ژل تا چه زمانی است؟
نتایج تزریق ژل دائمی نیست و بسته به نوع ژل مورد استفاده، مدت ماندگاری آن ۶ مــاه تا حداکثر ۱۸ ماه می باشد. این نکته  دقیقا به سود درمان جو است چراکه با این کار عوارض ژل های ماندگار قدیمی را به صفر رسانده اند و امکان تغییر فرم حجم سازی برای درمان جو بآسانی فراهم می شود.از طرفی بدیهی است که عواملی چون استفاده منظم از کرم های مخصوص و تغذیه مناسب و …نیز در ماندگاری بهتر بافت اثر زیادی دارد. با این همه چون این ژل ها بافت را خواه ناخواه به ساخت و ساز وامی دارند حتی پس از کاهش تدریجی ژل، بافت تا بیش از ۳۰% نسبت به قبل از تزریق ژل بهبود کیفیت نشان می دهد. نکته مهم اینکه یکی از دلایلی که این ژل ها تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) را دریافت کرده اند دقیقا مدت اثر مشخص آن هاست که خطر واکنش نامطلوب بافتی مانند گلوله شدن و بدفرم شدن را به کمترین حد خود رسانده است.

ضروری است بدانید تزریق چربی با اینکه در افراد خیلی مسن با صورت های چروکیده بهتر جواب می دهد اما برای افراد جوان که نمی خواهند دو تا سه هفته کبودی و تورم شدید صورت(محل تزریق چربی) و شکم یا ران و ..(که از آن چربی برداشت می شود) را تحمل کنند اصلا ضرورتی ندارد چرا که عملا از نظر ماندگاری نیز تنها در برخی موارد چند ماه بیشتر دوام دارند. از سویی روش تزریق ژل ها بسیار سبک است و درد و عارضه و دوره نقاهت ندارد اما تزریق چربی دستکم دو ساعت زمان می برد و نیاز به بی حسی وسیع و همکاری زیاد درمان جو دارد و حدودا یکماه زمان می برد تا صورت فرم نهایی اش را پیدا کند.
نحوه تزریق ژل هیالورونیک اسید به چه صورت است ؟
تزریق ژل هیالورونیک اسید زمان کمی می برد و به صورت سرپایــی در مــطب و با  بی حسی موضعی (با استفاده از پماد بی حس کننده موضعی یا تزریق بی حس کننده) و بـــــا استفاده از سوزنهای بسیار ظریف انجام می شود و بسته به میزان تزریق ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمــان می برد. احتمال کبودی یا تورم در بیشتر موارد بسیار کم بوده و جالب اینکه بلافاصله بعد از تزریق ژل می توانید مجددا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
بعد از تزریق ژل چه انتظاراتی باید داشته باشید ؟
به طور متوسط اثر ژل هیالورونیک اسید ۶ تا ۹ ماه باقی می ماند.  هیالورونیـــک اسید ها قابل جذب هستند و بنابراین می توان تزریق آنها را تکرار کرد(بطور میانگین سالی دو بار). زمان تکرار تزریق ژل به عواملی مانند سن فرد، شیوه زندگی و جای تزریق در صورت فرد و طبعا تصمیم شخصی درمان جو بستگی دارد.
آیا تزریق ژل هیالورونیک اسید عارضه ی خاصی دارد؟
اصولا خیر.در بعضی افراد ممکن است تورم خفیف، کبودی، قرمزی مختصر و درد خفیف بعد از تزریق ژل ایجاد شود که این موارد بسیار گذراست معمولا طی یک تا چند روز با کمپرس سرد و داروهای ضدالتهاب از بین می روند.
موارد ممنوعیت تزریق ژل کدامند؟
خانمهای باردار و شیرده،  بعضی از اختلالات انعقادی، وجود عفونت در محل تزریق، تبخال فعال و …
رعایت چه نکاتی قبل ار تزریق ژل ضروری است؟
از آنجا که آسپیرین و داروهایی مانند ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، امگا ۳، جین سین، ویتامین یی و همچنین چای سبز و…  باعث رقیق شدن خون و مانع ایجاد لخته می شوند، بایســتی دستکم از ۳ روز قبل از تزریق ژل مصرف آنها را قطع نمود.

 

 

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 78 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

چگونه سرطان پروستات را تشخیص دهیم؟

 

چگونه سرطان پروستات را تشخیص دهیم؟

چگونه سرطان پروستات را تشخیص دهیم؟

آیا میدانید خستگی مفرط، بی اشتهایی و کاهش وزن شدید می تواند نشانه ابتلا به سرطان در مراحل پیشرفته باشد.

همانطور که میدانید بدن ما به طور طبیعی وقتی با مشکلی مواجه می شود علایمی را صادر می کند که نشان می دهد در جایی از بدن اشکالی وجود دارد. شناخت این علایم و توجه زودهنگام به آنها در تشخیص بیماری های خاص به خصوص سرطان و درمان به موقع آن نقش مهمی دارد.

بعضی افراد به دلیل بی توجهی و نا آگاهی زمانی به پزشک مراجعه می کنند که کار از کار گذشته و امید برای بهبودی کم است. در این مقاله به علایم اختصاصی سرطان در مردان اشاره می کنیم. اگر مدت طولانی است که از این علایم رنج می برید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

*ناتوانی جنسی
گاهی ناتوانی در نعوظ، انزال کم همراه با درد و بطور کلی ناتوانی جنسی علامت سرطان پروستات است. زیرا بزرگ شدن پروستات، مانع نعوظ و انزال می شود. البته گاهی خستگی، مصرف برخی داروها، فشار خون بالا و … نیز می تواند باعث ناتوانی جنسی شود. پس بهتر است برای اطمینان بیشتر به یک اورولوژیست مراجعه کنید.

*درد کمر
درد مداوم یا احساس ناراحتی در نقطه مشخصی از بدن می تواند نشانه سرطان باشد. در مردان، درد در ناحیه کمر یا کشاله ران، نشانه ابتلا به سرطان بیضه و درد باسن، بالای ران و پایین کمر نشانه ابتلا به سرطان پروستات است. حتی اگر درد بیشتر در استخوان به خصوص استخوان های پا احساس شود نیز می تواند نشانه سرطان پیشرفته باشد. توصیه می شود در این موارد هرچه سریع تر به پزشک مراجعه کنید.

*لک های سفید در دهان

لک های سفید در دهان یا زبان می تواند نشانه زودرس سرطان دهان یا زبان باشد. اگر سیگار می کشید یا اهل مصرف مواد مخدر یا الکل هستید، این احتمال بیشتر و نمونه برداری و ارسال آن به پاتولوژی ضروری است. پس برای بررسی وضعیت خود مراجعه به دندانپزشک یا متخصص پوست ضروری است.

*کاهش وزن ناگهانی

خستگی، بی اشتهایی و کاهش وزن شدید می تواند نشانه ابتلا به سرطان در مراحل پیشرفته باشد. در حقیقت سرطان، بدن را ضعیف می کند و پروتئین ها را از بین می برد و به این ترتیب بدن مواد مغذی لازم برای ادامه حیات را از دست می دهد. سرطان پانکراس، کلیه و معده از سرطان هایی هستند که در مردان بیش از زنان شیوع دارند و باعث کاهش وزن شدید فرد می شوند. اگر بدون داشتن رژیم خاص، دچار کاهش وزن شده اید و بیش از ۱۰ درصد وزن طبیعی تان را از دست داده اید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

*سرفه های شدید
سرفه شدید بیش از ۳ هفته می تواند نشانه سرطان ریه باشد. مردان به دلیل گرایش بیشتر به مصرف دخانیات، سه برابر زنان به این نوع سرطان مبتلا می شوند. اگر سرفه با خون همراه باشد، احتمال ابتلا به سرطان بیشتر است. البته سرفه های شدید می تواند نشانه بیماریهای ریوی مثل سرماخوردگی، آلرژی یا برونشیت هم باشد و به هر حال توجه و درمان به موقع ضروری است.

*تب بدون علت
وقتی سلول های سرطانی وسعت می یابند و از یک نقطه به نقطه دیگر گسترش پیدا می کنند، می توانند باعث بروز تب گردند. البته علامت شروع برخی سرطان ها به خصوص سرطان معده که در مردان بالای ۵۰ سال بیشتر دیده می شود، تب و خستگی است. تب همچنین ممکن است نشانه اولیه سرطان‌های خونی مانند لنفوم و لوسمی باشد. تب نشانه عفونت است و اگر ۴۸ ساعت طول کشید یا مرتب کم و زیاد شد، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

*مشکل در دفع ادرار
سوزش هنگام دفع ادرار، ریزش کم و مشکل دار و تکرر ادرار به خصوص شب ها و … می تواند نشانه بزرگی پروستات و سرطان پروستات باشد. البته مشکلات کلیوی هم می تواند باعث بروز این علایم شود. پس توصیه می کنیم با مشاهده این علایم به پزشک مراجعه کنید.

 

*وجود غده در سینه
وجود غده، ترشح، به داخل کشیده شدن نوک پستان، درد و کشیدگی پوست سینه می تواند نشانه سرطان پستان در مردان باشد. احتمال بروز سرطان پستان در مردان کمتر از زنان است اما ۱ درصد از مبتلایان به سرطان پستان را مردان تشکیل می دهند و لازم است آنها نیز مانند زنان بررسی های لازم را انجام دهند. این نوع سرطان معمولا پس از سن ۶۰ تا ۶۵ سالگی در مردان بروز می کند.

*اختلال در بلع
اختلال در بلع مواد غذایی جامد می تواند نشانه سرطان دستگاه گوارش یا مری باشد. افراد مبتلا احساس می کنند سدی در گلوی آنهاست و مانع پایین رفتن غذایشان می شود. معمولا اگر اختلال در بلع نشانه سرطان باشد، با درد و سوزش معده نیز همراه است. با توجه به اینکه ۸۰ درصد مبتلایان را مردان بالای ۵۵ سال تشکیل می دهد، نباید از این نشانه به آسانی گذشت.

 

*خون در منی یا ادرار
گاهی وجود خون در منی یا ادرار نشانه ابتلا به سرطان پروستات یا بیضه است. البته وجود خون می تواند نشانه ابتلا به سایر بیماری ها از جمله بزرگی پروستات، نارسایی کلیه یا التهاب مثانه نیز باشد.

*تغییر حالت بیضه ها
بزرگ تر شدن یکی از بیضه ها یا به وجود آمدن حجمی سفت اما بدون درد درون آن می تواند نشانه سرطان بیضه باشد. معاینه سطحی پزشک این موضوع را روشن تر می کند. اگر پزشک مشکوک به سرطان باشد، ممکن است آزمایش‌های خونی تجویز کند. همچنین بررسی بیضه با سونوگرافی ممکن است انجام شود. در نهایت ممکن است پزشک تصمیم بگیرد از بافت بیضه نمونه‌ بردارد تا از لحاظ وجود سرطان مورد آزمایش میکروسکوپی قرار گیرد. برخی از انواع سرطان بیضه به سرعت پیشرفت و به ارگان های دیگر سرایت می کند. پس به محض دیدن اولین نشانه به متخصص مراجعه کنید. این سرطان در میان مردان ۲۰ تا ۴۵ ساله شایع تر است.

 

*تغییرات در گره‌های لنفاوی
اگر متوجه توده یا تورمی در گره‌های لنفاوی زیر بغل یا گردن- یا هر جای دیگر بدن‌تان شدید- باید به آن توجه کنید. در صورتی که گره لنفاوی به طور پیشرونده‌ای بزرگتر شود، و بزرگی آن بیش از یک ماه ادامه پیدا کند، باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک به معاینه شما خواهد پرداخت و بیماری‌هایی را که می‌توانند باعث بزرگی گره لنفاوی شوند،‌ از جمله عفونت‌ها را بررسی خواهد کرد. اگر عفونتی یافت نشود، معمولا پزشک دستور نمونه‌برداری از گره لنفاوی را می‌دهد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 134 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)
خانه / جدید / خرید آنلاین دستگاه پروتز لب

خرید آنلاین دستگاه پروتز لب

 

 

 

 

خرید آنلاین دستگاه پروتز لب plp اصل از نمایندگی با یکسال گارانتی

حجیم شدن لب بدون نیاز به تزریق ژل و چربی با تاثیر صد در صد روی همه لبها

سوالات متداول دستگاه پروتز لب plp

سوالات-پیش-از-خرید-دستگاه-PLP

خرید دستگاه پروتز لب plp

دستگاه پروتز لب با یکسال گارانتی تایید شده

حجیم شدن  لب بدون نیاز به تزریق ژل و چربی با تاثیر صد در صد روی همه لبها

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp

  همگام با تکنولوژی روز دنیا زیبا شوید آیا میدانید از سال 2010 در اروپا دستگاه های حجم دهنده لب جایگزین قطعی تزریق ژل و چربی شده اند با روش های قدیمی و درد آور خداحافظی کنید بافت لب انسان دارای تعداد زیادی عضله میباشد که این دستگاه با افزایش حجم عضلات لب باعث افزایش حجم باورنکردنی لبهای شما در مدت زمان بسیار کوتاه میشود موتور اصلی دستگاه با برق کار میکند اما جریان برق به هیچ وجه با لب شما در تماس نیست فقط کافیست دستگاه را روشن کرده و محفظه مخصوص دستگاه را فقط برای چند دقیقه روی لبهای خود نگه دارید دستگاه الکتریکی پروتز لب به شما این امکان را میدهد به سرعت و در عرض چند دقیقه کم هزینه و مطمئن زیبا شوید بدون نیار به عمل جراحی و تزریق ژل .و چربی لبهایی حجیم و جذاب داشته باشید این دستگاه با تاثییر بر روی بافت اسفنجی لب و با تحریک بافت لب لبهای زیبایی را به شما هدیه میکند بدون عوارض و درد با تاثیر آنی محصول در 2 رنگ سبز و مشکی میباشد

قیمت دستگاه پروتز لب با گارانتی :145،000تومان

شماره تماس جهت پیگیری سفارشات 09306494924

پیک رایگان ویژه شهر تهران

دستگاه-پروتز-لبدستگاه-بزرگ-کننده-لبدستگاه-حالت-دهنده-لبدستگاه-پروتز-لب-و-حالت-دهنده

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp

 تحویل برای تهرانی های عزیز با پیک موتوری و برای شهرستانی های عزیز توسط پست صورت می گیرد

                                     پیک رایگان ویژه شهر تهران

سوالات متداول دستگاه پروتز لب plp

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp12

فیلم حجم دادن لب در ده دقیقه

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp

خرید-دستگاه-پروتز-لب-plp 

خرید دستگاه پروتز لب plp  قیمت:145،000تومان

شماره تماس جهت پیگیری سفارشات

09306494924

پیک رایگان ویژه شهر تهران

سوالات متداول دستگاه پروتز لب plp

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 40 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

رژیم غذایی برای جوانی پوست

 

رژیم غذایی برای جوانی پوست

رژیم غذایی برای جوانی پوست

 پرانرژي شدن، شاداب شدن و روشني رنگ پوست به علاوه كاهش وزن يك تا 2 كيلوگرمي با رژيم 3 روزه دكتر پريكون مخصوص بالا كشيدن پوست

شما نیز مي‌توانيد اين رژيم را بگيريد و تجربه‌هاي خود را با ما در ميان بگذاريد. دكتر مي‌گويد: «ترديدي در اجراي رژيم 3 روزه براي رفع چين و چروك به خود راه ندهيد.» به علاوه رژيم 28 روزه بدون چين و چروك‌ را هم مي?توانيد در سايت perriconemd.com جزييات اين رژيم را بخوانيد. 

نظارت دقيقي بر اجراي صحيح برنامه داشته باشيد و ترجيحا زماني كه در تعطيلات يا مسافرت هستيد برنامه‌ را شروع نكنيد. 

بسيار مهم است حتما 2 وعده‌ ماهي در روز مصرف كنيد. ماهي دودي براي اين رژيم مناسب نيست زيرا نمك زيادي دارد. مي‌توانيد از كنسروماهي يا ماهي تازه كباب شده همراه آبليمو استفاده كنيد. قهوه و چاي در اين 3 روز ممنوع است. مي‌توانيد چاي سبز را جايگزين كنيد. چاي سبز جذب چربي‌هاي مضر را تا 30 درصد مي‌كاهد و باعث خونرساني بهتر مي‌شود. ابتدا طبق فهرست خريد 3 روزه را انجام دهيد. به ياد بسپاريد هر روز ابتدا بايد مواد پروتئيني را مصرف كنيد. هر چه اين رژيم را دقيق‌تر انجام دهيد نتايج بهترند. بعد از 3 روز پوست شما درخشش خاصي خواهد يافت و انرژي‌تان زياد مي‌شود.

قبل از صبحانه:

230 تا 340 گرم آب بنوشيد.

صبحانه:

املت تهيه شده از 3 عدد سفيده تخم‌مرغ و يك زرده يا 100 تا 150 گرم ماهي كباب‌شده يا گريل شده، 2/1 فنجان سوپ‌جو پخته شده (سوپ‌هاي آماده مناسب نيست)، يك برش 7 سانتي‌‌متري از طالبي و 4/1 فنجان توت تازه سفيد يا سياه و 220 تا 340 گرم آب (اين حداقل ميزان لازم است. در صورت تمايل بيشتر بنوشيد).

ناهار:

100 تا 150 گرم ماهي كباب‌شده يا كنسروماهي كم‌نمك كه در آب يا روغن‌زيتون پخته شود.

2 فنجان كاهو همراه يك قاشق روغن زيتون و آبليموي تازه

يك برش 7 سانتي‌متري‌ طالبي و 4/1 فنجان توت تازه

220 تا 340 گرم آب

عصرانه:

55 گرم سينه مرغ پخته‌شده كم‌نمك، 4 عدد مغز فندق‌خام، 2/1 سيب و 220 تا 340 گرم آب

شام: 

100 تا 150 گرم ماهي كباب‌شده يا گريل شده، 2 فنجان كاهو همراه يك قاشق روغن‌زيتون و ليموي تازه، يك فنجان مارچوبه يا كلم بروكلي يا اسفناج آبپز شده همراه يك قاشق روغن‌زيتون، يك برش
7 ‌سانتي‌متري طالبي و 4/1 فنجان توت‌تازه و 220 تا 340 گرم آب

قبل از خواب: 

55 گرم سينه مرغ يا بوقلمون پخته‌شده، 2/1 سيب يا گلابي، 3 تا 4 عدد مغز بادام يا زيتون و آب

 

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 58 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

چگونه خشکی پوست را برطرف کنیم؟

 

چگونه خشکی پوست را برطرف کنیم؟

چگونه خشکی پوست را برطرف کنیم؟

بسیاری از افراد از خشکی پوست‌شان شکايت دارند و اين مشکل در زمستان که رطوبت، به علت گرم کردن منازل پايين است شايع‌تر است. البته خشکي پوست در مناطق گرم و خشک نيز ديده مي‌شود. خشکي پوست در افراد مسن، ناراحتي مزمن و آزاردهنده‌اي است و امکان دارد اگر به طور شايسته کنترل نشود به ناراحتي‌هاي شديدتر پوست منجر شود. کم کردن دفعات حمام، استفاده از کرم‌ها و لوسيون‌هاي مرطوب کننده، حفاظت پوست از محيط و بالا بردن رطوبت آن ممکن است خشکي پوست را بهبود بخشد…

تهويه بايد ميزان رطوبت را نيز مثل درجه حرارت تنظيم نمايد و وقتي هوا خيلي مرطوب است و هنگامي که هوا خشک است، رطوبت آن را کم يا اضافه کند. تهويه مرکزي در مجتمع‌هاي تجاري بزرگ و منازل عمومي معمولا درجه حرارت و رطوبت هوا را به طور موثر تنظيم مي‌کند. از طرف ديگر سيستم تهويه در اکثر خانه‌ها و آپارتمان‌هاي بزرگ، رطوبت را در حد نياز افزايش نمي‌دهد. ساکنان سالخورده آسايشگاه‌ها و خانه‌هاي سالمندان که سيستم تهويه مرکزي دارند، خصوصا در مقابل هواي خشک آسيب‌پذيرند زيرا پوست آنها هم خشک است. وقتي رطوبت هوا خيلي پايين باشد، پوست خشک مي‌شود زيرا هواي خشک از دست رفتن رطوبت بدن را به وسيله تبخير افزايش مي‌دهد. در چنين مواردي بايد با تبخير کننده، به رطوبت هوا افزود.همچنين پرهيز از حمام گرم و طولاني و به جاي آن شستشوي سريع يا حمام اسفنج يا آب ولرم مفيد است. از صابون‌ نيز بايد کمتر استفاده شود.بايد بلافاصله پس از حمام، به پوست خشک، لوسيون يا کرم مرطوب کننده زد تا بتواند با خشکي پوست مقابله کند.

پوست خشک و مسافرت با هواپيما

رطوبت هواپيما خيلي پايين است لذا خشکي مفرط پوست، نه تنها مشکل گروه پرواز است بلکه مسافراني هم که زياد پرواز مي‌کنند دچار خشکي پوست مي‌شوند. شما مي‌توانيد اين نوع خشکي مفرط پوست را با مرطوب نگاه‌داشتن آن به حداقل برسانيد. در مصرف لوسيون‌ و کرم به بدنتان سخاوتمند باشيد. اگر پوست چهره‌تان خشک است، آرايش کرمي به کار ببريد. وسيله کوچک مرطوب کننده همراه داشته باشيد و در طول پرواز به خصوص در پروازهاي طولاني، به دفعات از آن استفاده کنيد. مواظب باشيد پس از شستشوي دست‌هايتان کرم دست به کار ببريد.

پوست خيلي خشک و ايکتيوز

بعضي اوقات تشخيص بين خشکي شديد و غيرعادي پوست از ايکتيوز خفيف مشکل است. هر دو ناراحتي با پوسته اندازي خشک و زبري پوست همراه است. واژه ايکتيوز به گروهي از ناراحتي‌ها اطلاق مي‌شود که معمولا به فاصله کوتاهي پس از تولد بروز مي‌کنند. پوسته‌اندازي مفرط و زبر شدن پوست، به ناراحتي معروف به «فلس ماهي» منجر مي‌شود. ايکتيوز ممکن است خفيف يا شديد باشد ولي موارد خفيف آن شايع‌تر است. سني که در آن ناراحتي آغاز مي‌شود به تشخيص افتراقي اين دو نوع ناراحتي کمک مي‌کند همان‌طور که اشاره شد ايکتيوز معمولا به فاصله کوتاهي پس از تولد بروز مي‌کند، هر چند که در موارد اندکي بعدها نيز ممکن است پيش آيد. ايکتيوز درمان ندارد اما اغلب با استفاده از انواع نرم‌کننده‌ها و نوع مراقبت پوستي براي پوست خشک، مي‌توان به تخفيف ناراحتي کمک کرد. برخي کرم‌ها و داروهاي ضدآکنه براي موارد شديدتر موجود مي‌باشند. به علت طبيعت مزمن و طولاني مدت بيماري و متغير بودن روش‌هاي معالجه ايکتيوز، بايد براي تشخيص و درمان، با درماتولوژيست مشاوره کرد. نگهداري پوست خشک (خفيف يا کمي شديد) آسان‌تر است. فاکتورهاي متعددي از جمله تعداد دفعات نظافت شخصي، گرما و رطوبت محيط، بعضي معالجات دارويي، ناراحتي‌هاي طبي، سن و… در خشکي پوست موثرند. به تدريج که سن، بالا مي‌رود شناخت عوامل خشکي پوست و درمان مناسب، اهميت بيشتري پيدا مي‌کند.اگر پوست شما زودتر معالجه نشود، امکان دارد به ناراحتي‌هاي شديدتر مثل خارش زمستاني، درماتيت و حتي زخم‌هايي مثل زخم بستر منجر شود.

وقتي پوست ترک برمي‌دارد

وقتي لايه خارجي پوست (طبقه شاخي) خشک و انعطاف‌ناپذير شود و شکاف بردارد، پوست ترک برمي‌دارد و اغلب در طول پاييز و زمستان که هوا سرد و خشک و توفاني است، رخ مي‌دهد. اين شرايط، آب از دست رفته پوست به وسيله تبخير را افزايش داده موجب سفتي و خشکي و انعطاف‌ناپذيري پوست مي‌شود. سپس پوست، قرمز، ناصاف و خشک مي‌شود. 

اگر شرايط به همين ترتيب پيش برود، پوست شکاف برداشته، مواد خارجي در شکاف نفوذ مي‌نمايند و ايجاد تحريک مي‌کنند. اگر چربي طبيعي پوست به دلايلي از بين رفته، يا کم شده باشد، امکان ترک پوست بيشتر مي‌شود. از ترک پوست، با مرطوب نگاه‌داشتن آن مي‌توان جلوگيري کرد. از خيس کردن مکرر و بعد خشک کردن سريع آن، اجتناب کنيد زيرا به ترک پوست منجر مي‌شود. پوست را کمتر با آب و صابون بشوييد زيرا چربي طبيعي پوست را از بين مي‌برد. براي تميز کردن پوست از آب ولرم نه آب داغ استفاده کنيد. 

پس از شستن، پوست را کاملا خشک کرده بلافاصله کرم يا لوسيون نرم کننده بزنيد تا پوست رطوبت کمتري از دست بدهد. در صورت احتياج اين کار را تکرار کنيد. اگر لب‌هايتان خشک هستند آنها را با مرطوب‌کننده‌ها يا با پماد لب‌ محافظت کنيد. لب‌هايتان را ليس نزنيد. وقتي بيرون از خانه و يا سر کار مي‌رويد مواظب نواحي باز پوست بدن باشيد. کرم‌هاي دست را در صورت نيز مي‌توانيد به کار ببريد. اگر به رغم همه احتياطات، پوست‌تان ترک برداشت، اقدامات فوق را تشديد کنيد. در نواحي ترک خورده، از کرم سنگين‌تر استفاده کنيد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 44 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

 

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

توصیه هایی کوچک اما بسیار مفید برای اینکه جوانتر به نظر برسیم   

*رنگ صورتي را براي رژلب‌تان انتخاب کنيد. يکي از سريع‌ترين راه‌هاي جوان به نظر رسيدن استفاده از آرايش‌هاي روشن و کم‌رنگ است. استفاده از يک رژ‌لب صورتي که کمي هم برق‌لب روي آن ماليده شده است، صورت شما را بسيار روشن و جوان نشان مي‌دهد و در عوض رنگ‌هاي تيره و مات صورت شما را مسن‌تر وجذابيت‌تان را کمتر مي‌کند.

*عينک مطالعه بنددار خود را دور گردن‌تان نيندازيد. اگر شما بند عينک‌تان را دور گردن‌تان بيندازيد علاوه بر اينکه فراموشکار به نظر مي‌رسيد، ضعف ديد چشم‌تان در اثر بالا رفتن سن هم بيشتر خودش را نشان مي‌دهد اما اگر علاقه زيادي به همراه داشتن عينک‌تان داريد، مي‌توانيد در مواقع غيرضروري آن را روي سرتان قرار دهيد. 

*جلوي موهايتان را کوتاه کنيد. اين کار مخصوصا براي خانم‌هاي بالاي 50 سال بسيار مفيد است. به جاي يکدست کردن و بستن موي خود از پشت، موهاي قسمت جلوي سرتان را کوتاه کنيد و يک سشوار سطحي هم بکشيد. اثر اين کار در چهره‌تان را مي‌توانيد در اولين ميهماني‌اي که شرکت کرديد، ببينيد.

* دور مش‌ و هاي‌لايت‌هاي سفيد، صدفي، استخواني و نقره‌اي را خط بکشيد. اگر که به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موها‌يتان به رنگ‌هاي روشن تغير يافت و شما آن رنگ را مي‌پسنديد که هيچ؛ اما انتخاب کردن رنگ‌هاي خيلي‌ روشن مثل صدفي يا نقره‌اي به منزله مسن‌تر به نظر رسيدن براي يک خانم است. حالا انتخاب با خودتان است. اگر مي‌خواهيد 10 سال پيرتر از آنچه هستيد به نظر برسيد، مي‌توانيد اين رنگ‌ها را براي موها‌يتان برگزينيد!

 *دندان‌هاي خود را سفيد کنيد. هرچه‌قدر دندان‌هاي سفيد و براق در شاداب به چشم آمدن چهره موثر است، به همان ميزان هم دندان‌هاي زرد و کدر در زياد نشان دادن سن موثر است. شما مي‌توانيد به راحتي و با صرف هزينه‌اي اندک، دندان‌هايي زيبا و درخشان و در نتيجه چهره‌اي شاداب و بشاش داشته باشيد.

* کمترين اما بهترين لباس‌ها را بخريد. پرکردن کمد و کشوهاي خانه از لباس‌هاي مختلف و رنگارنگ که هيچ‌کدام مناسب يک مجلس هم نيستند، اصلا هنر نيست. هنر اين است که شما کمترين اما بهترين لباس‌ها را بخريد. فقط هنگام خريد به هماهنگ بودن رنگ‌ها هم دقت کنيد و سعي نماييد رنگ و طرحي را انتخاب کنيد که عيب‌هاي ظاهري بدن‌تان را بپوشاند. بد نيست که با هر دست لباس، يک گردنبند، انگشتر يا دستبند هم‌رنگش را هم تهيه کنيد، اين طوري کلي به روز و جوان به حساب مي‌آييد!

* مناسب سن‌تان لباس بپوشيد. منظور از اين جمله آن نيست که خانم‌هاي بالاي 40 يا 50 سال حق پوشيدن لباس‌هاي روشن را ندارند. منظور اين است که در جوان‌نمايي افراط نکنيد. خب مسلم است که پوشيدن شلوار بگ‌ کتان با يک تاپ گشاد اصلا براي سنين بالا مناسب نيست و فرد با پوشيدن اين لباس‌ها در عوض جوان به نظر رسيدن، خيلي هم مضحک مي‌شود بنابراين داشتن بهترين و مناسب‌ترين پوشش در سنين مختلف يکي از راه‌هاي جذاب به نظر رسيدن است. 

*ظاهرتان را تغيير دهيد. يکنواختي باعث کسلي و پيري مي‌شود. پس براي آنکه به پيري زودرس مبتلا نشويد، هرچند وقت يک‌بار رنگ و مدل موها و حتي آرايش‌تان را تغيير دهيد. حتي مي‌توانيد با عوض کردن رنگ يا مدل ابرويتان هم يک تغيير اساسي در چهره‌تان ايجاد کنيد. اگر بتوانيد سبک لباس پوشيدن‌تان را هم هر از گاهي عوض کنيد، بد نيست.

 *کفش‌ها هم در جوان بودن بي‌تاثير نيستند. درست است که شما با کفش‌هاي طبي که ظاهر چندان زيبايي ندارند، راحت‌تريد اما باور کنيد اگر براي شرکت در يک مهماني که قرار است با ماشين برويد و برگرديد، يک جفت کفش پاشنه بلند نگين‌دار بپوشيد، بسيار شاداب و جذاب به نظر خواهيد رسيد.

*رنگ لباس و بوي عطرتان را مناسب فصل انتخاب کنيد. اينکه شما در فصل تابستان لباسي روشن‌ به تن کنيد و از عطر خنکي هم استفاده کنيد، بسيار به جذابيت شما مي‌افزايد و اين‌طوري اطرافيان‌تان متوجه مي‌شوند که روح جواني و شادابي هنوز در شما پايدار است بنابراين حواس‌تان باشد که رنگ‌ها و بوها هم در جوان نشان دادن شما بي‌تاثير نيستند.

 *عمل جراحي زيبايي. آخرين توصيه براي جوان‌تر به نظر رسيدن از آنچه هستيد، انجام عمل جراحي زيبايي براي از بين بردن چين و چروک‌هاي صورت و افتادگي پلک است. فقط براي اين کار بايد مجرب‌ترين و بهترين پزشک را انتخاب کنيد تا از کرده خود پشيمان نشويد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 42 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

آیادوستی و درد دل كردن موجب سلامت روان میشود ؟

 

آیادوستی و درد دل كردن موجب سلامت روان میشود ؟

آیادوستی و درد دل كردن موجب سلامت روان میشود ؟

ارتباطات و دوستی در زنان موجب افزایش تولید سروتونین بیشتر میشود

در یک کلاس بعدازظهر در دانشگاه استنفورد، آخرین سخنرانی در مورد ارتباط ذهن و بدن بود، بررسی تأثیر استرس و اضطراب بر بدن انسان. سخنران جلسه (رییس بخش روانشناسی دانشگاه) در حین صحبت­هایش به این موضوع پرداخت که: یکی از بهترین کارهایی که یک مرد می تواند برای سلامتی اش انجام دهد، ازدواج کردن با یک زن است! در حالی که یکی از بهترین کارهایی که یک زن می تواند در این راه انجام دهد، تقویت روابطش با دوستان هم جنس اش است. همه خندیدند، اما او کاملا جدی بود

 

زنان به طرز متفاوتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و یک سیستم حمایتی فراهم می آورند که استرس و دشواری های زندگی را با یکدیگر تقسیم کرده و از شدت آن می کاهند. به لجاظ روانشناختی، این کیفیت که به «وقت گذرانی با دوستان مؤنث» تعبیر می شود، به تولید سروتونین بیشتری در بدن کمک می کند؛ نوعی انتقال دهنده عصبی که با افسردگی مقابله می کند و در بدن احساس سرزندگی و نشاط به وجود می آورد

 

زنان احساسات شان را با یکدیگر در میان می گذارند، در حالی که مردان اغلب، روابطشان را بر مبنای کار و فعالیتشان شکل می دهند. آنها به ندرت با رفقایشان در مورد اینکه راجع به مسایل جدی و روزمره چه احساسی دارند و یا زندگی خصوصی شان چطور پیش می رود، حرف می زنند. بله، آنها در مورد کار، ماشین، ماهیگیری، شکار، گلف (و فوتبال!) حرف می زنند، ولی در مورد احساساتشان؟ بعید است

با زنان اما اغلب چنین کاری میسر است. ما از اعماق روحمان با خواهرانمان و مادرانمان، سهیم می شویم و بدیهی است که این برای سلامتی ما مفید است. وقت گذراندن با دوستان به اندازه ورزش، پیاده روی و بدنسازی برای سلامت عمومی بدن اهمیت دارد

تصور می کنیم زمانی را که برای ورزش کردن صرف می کنیم، فعالیت مفیدی برای سلامتی جسممان انجام می دهیم، اما زمانی را که با دوستانمان صرف می کنیم، وقت تلف کردن به حساب می آوریم که می توانستیم آن را به کار مفیدتری اختصاص دهیم؛ مسلما اینطور نیست. در واقع، نداشتن یا از دست دادن روابط صمیمانه با انسان های دیگر، به اندازه سیگارکشیدن و دخانیات، برای سلامتی جسمی شما خطرناک است

بنابراین هر زمان که شما با یک دوست مؤنث، در مورد چیزهای بی اهمیت و روزمره زندگی حرف می زنید، در واقع بر سر خود، دست نوازش می کشید! و باید به خودتان تبریک بگویید که کار مفیدی در راستای سلامت جسم و روحتان انجام می دهید! ما به راستی بسیار بسیار خوشبختیم…

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 39 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا ماساژ دادن پوست موجب رفع چروک میشود؟

 

آیا ماساژ دادن پوست موجب رفع چروک میشود؟

آیا ماساژ دادن پوست موجب رفع چروک میشود؟

آیا شما در رسانه های مختلف تبليغاتی در مورد ماساژ پوست و صورت و آثار مفيد اين ماساژ براي از بين بردن چين و چروک‌ها و منافذ باز پوست را ديده‌ايد و شايد بعضي از شما نيز جذب چنين تبليغاتي شده و هزينه‌هايي بابت انجام اين ماساژها چه با دست و چه با وسايل الکتريکي و مکانيکي پرداخته‌ايد.

نظریه های مختلفي در مورد اثربخشي اين روش وجود دارد اما اغلب متخصصان پوست و مو ماساژ را توصيه نمي‌کنند و آن را کمک‌کننده نمي‌دانند. اگر شما واقعا به فکر حفظ شادابي و سلامتي و کاستن چين و چروک‌هاي صورتتان هستيد، بهتر است به جاي هزينه براي ماساژ الکتريکي، براي تغذيه سالم خود هزينه کنيد. از ميوه‌ها و انواع سبز هاي تازه استفاده کنيد. پروتئين را فراموش نکنيد و با کمک پزشک‌تان يک مکمل غذايي خوب که حاوي ويتامين‌هاي C، E، کيوتن (ماده آنتي‌اکسيداني است که خاصيت ضدمرگ سلول دارد) باشد، انتخاب و استفاده کنيد و با پرهيز از عوامل محيطي به خصوص نور آفتاب، از روند پير شدن پوست بکاهيد. تا فراموش نکرده‌ام نکته مهمي را تذکر مي‌دهم و آن تلاش براي حفظ رطوبت کافي در پوست است. چگونه؟ واضح است با مصرف آب کافي و استفاده از کرم‌هايي که رطوبت کافي در اختيار پوست مي‌گذارند و يا از تلف شدن اين رطوبت ممانعت مي‌کنند. در مورد منافذ باز پوست هم مصرف مواد غذايي يادشده مي‌تواند باعث شود آسيب کمتري به رشته‌هاي کلاژن برسد.

اگر رشته‌هاي الاستيک و کلاژن که در اطراف فوليکول‌هاي مو و غدد چربي روي پوست ما هستند، شل شوند (در اثر بالا رفتن سن، تماس با آفتاب و…) منافذ پوست باز مي‌شوند. بنابراين به غير از اين پيشگيري که توضيح دادم اگر منافذ پوست شما باز شده باشد، با ليزر ميکرودرم ابريژن مي‌توان منافذ باز را جمع کرد و نماي بهتري به پوست داد و اگر ادعا مي‌شود ماساژ کمک‌کننده است، نبايد باور کنيد.

دکتر پروين منصوري متخصص پوست و مو

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 45 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

نکاتی درباره دستگاه موکن گوش و بینی

 

نکاتی درباره دستگاه موکن گوش و بینی

سئوالات ونکاتی مهم درباره دستگاه موکن گوش و بینی

*آيا ضرورتي براي وجود موهاي گوش و بيني وجود دارد؟

صددرصد! تک‌تک اجزا و سلول‌هايي که خداوند در بدن ما انسان‌ها خلق کرده است، فايده‌اي دارند. موهاي گوش و بيني از ورود اجزاي ريز و خارجي مانند گرد و غبار يا حشرات به داخل حفره‌هاي گوش و بيني پيشگيري مي‌کنند و به‌نوعي،‌ نقش محافظتي در برابر عوامل بيروني دارند.

 *آيا کوتاه کردن اين موها مي‌تواند باعث ايجاد مشکل شود؟

موهاي بيني و گوش برخي از افراد، بلندتر از حد طبيعي هستند و ظاهر ناخوشايند و آزاردهنده‌اي دارند به‌همين دليل کوتاه کردن آنها با قيچي يا وسايل برقي که براي اين کار طراحي شده‌اند، مشکل خاصي ايجاد نمي‌کند. فقط بايد مراقب بود هنگام کار با قيچي يا حتي دستگاه‌هاي برقي، آسيبي به بافت گوش و بيني نرسد.

*يعني کندن يا ليزر اين موها مي‌تواند باعث بروز مشکلاتي شود؟

بله. همانطور که گفتم، موهاي بيني و گوش‌ها، نقش حفاظتي در برابر عوامل بيروني دارند و به‌همين دليل نبايد به‌طور کلي ريشه‌کن شوند و از بين بروند. ليزر موهاي زائد در ناحيه گوش و بيني اصلا توصيه نمي‌شود. از طرف ديگر، کندن و دستکاري بيش از حد اين موها (به‌خصوص موهاي بيني) مي‌تواند خطر ابتلا به جوش‌هاي چرکي، عفونت، موي زيرپوستي، تورم و کورک را داخل حفره گوش و بينی افزايش بدهد و فرد را به دردسر بيندازد. از اين رو،‌ تاکيد مي‌کنم موهاي گوش و بيني را به‌جاي ريشه‌کن کردن، کوتاه و مرتب کنيد.

*برخي خانواده‌ها، وسايلي که براي اصلاح موهاي گوش و بيني خريده‌اند، به‌طور مشترک استفاده مي‌کنند. به‌نظر شما اين کار بدون اشکال است؟

دستگاه‌هاي برقي که براي کوتاه کردن موهاي گوش و بيني وجود دارند، جزو وسايل بهداشتي و نظافتي شخصي محسوب مي‌شوند و استفاده مشترک از آنها، حتي بين اعضاي خانواده مانند پدر و پسر يا 2 برادر هم توصيه نمي‌شود.

*اگر اعضاي خانواده از سلامت يکديگر اطمينان داشته باشند، باز هم نمي‌توانند اين وسايل را مشترک استفاده کنند؟

نه، حتي اگر استفاده‌کنندگان اين دستگاه‌ها از نظر ابتلا به بيماري‌هاي عفوني و ويروسي هم کاملا سالم باشند، باز هم نبايد وسيله شخصي خود را در خانه به اشتراک بگذارند.

* چرا؟
گوش‌ها و بيني به‌طور طبيعي داراي ميکروب‌هايي هستند که به آنها فلور طبيعي مي‌گويند. بدن هرکدام از ما، به اين فلور عادت دارد. اين در حالي است که امکان دارد بدن افراد ديگر در اثر تماس با آنها، دچار واکنش و بيماري شود. حالا اگر نوع ميکروارگانيسم‌ها و باکتري‌هاي موجود در گوش پدر و پسري باهم فرق کند و هر دو از يک دستگاه براي رفع موهاي گوش و بيني‌شان استفاده کنند، اين باکتري‌ها مي‌توانند از بدن پدر به پسر يا برعکس منتقل و ناقل بيماري محسوب شوند. فلور، فقط براي بدن خود فرد مضر نيست و مي‌تواند با ورود به بدن افراد ديگر، باعث ايجاد بيماري و ناراحتي‌ شود.

6 نکته درباره دستگاه‌هاي رفع موهاي گوش و بيني

 

1. سري دستگاه را پس از هربار استفاده با آب و صابون مايع بشوييد يا با الکل تميز کنيد.

2. از آنجا که ترشحات گوش و بيني هنگام ابتلا به سرماخوردگي و آنفلوانزا، آغشته به عوامل ويروسي و عفوني است، براي پيشگيري از آلوده‌شدن دستگاه يا تحريک گوش و بيني، از اصلاح موها در دوران بيماري خودداري کنيد.

3. انواع چراغ‌دار اين دستگاه‌ها براي سالمندان و آنهايي که مشکل بينايي دارند، توصيه مي‌شوند. 

4. دستگاه‌هايي که موهاي گوش و بيني را اصلاح مي‌کنند، بهتر از انواعي هستند که موها را از ريشه مي‌کنند. 

5. دستگاه‌هاي شارژي، بهتر از انواع برقي هستند و مي‌توان در مکان‌ها و موقعيت‌هاي مختلف از آنها استفاده کرد.
6. قيمت دستگاه‌هاي اصلاح موهاي گوش و بينی بين 20 تا 40 هزار تومان است.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 43 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

بهترين روش سفيد كردن دندان

 

بهترين روش سفيد كردن دندان

بهترين روش سفيد كردن دندان

بعضی وقتها اشخاصی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند اما وقتی به ما نزدیک می‌شوند و شروع به صحبت می‌کنند با دیدن دندان‌های‌شان کاملا نظرمان عوض می‌شود! دندان‌های زرد و بدشکل سن را بالا می‌برد و حالت بیمارگونه به چهره می‌بخشد. درحالی‌که دندان‌های سفید، مرتب و درخشان می‌توانند نگاه هرکسی را به خود خیره و زیبایی چهره را دو چندان کنند!

اصلا چرا دندانم بدرنگ است؟!

تغییر رنگ دندان می‌تواند به مرور زمان در اثر مصرف سیگار، مواد غذایی نظیر قهوه، چای، نوشابه‌های رنگی، میوه‌های حاوی کاروتن (مثل هویج)، مواد آهن‌دار یا در اثر زیادی فلوراید آب مصرفی یا در اثر بیماری‌هایی مثل یرقان (زردی یا هپاتیت) یا مصرف داروهایی مانند تتراسایکلین در دوران رشد دندانی (قبل از 8 سالگی، درواقع تتراسایکلین با کلسیم موجود در سطح دندان ترکیب شده و تغییر رنگ ایجاد می‌کند) یا تغییر رنگ در اثر ماده پر شده تاج یا ریشه دندان یا تغییر رنگ در اثر ضربه به دندان به علت خونریزی داخل پالپ دندان ایجاد شود. استفاده بیش از حد از دهانشویه‌های حاوی کلرهگزیدین، داروهای آنتی‌هیستامین و آنتی سایکوتیک و داروهای کنترل‌کننده فشار‌خون بالا نیز در تغییر رنگ دندان‌ها موثر است.

خودتان در منزل بلیچینگ کنید!

کم ‌صدمه‌ترین روش درمانی بدرنگی، بلیچینگ است زیرا به مینای دندان آسیب نمی‌رساند. در روش بلیچینگ در منزل، دندانپزشک از فک بیمار قالب‌گیری کرده و نایت گارد می‌سازد. سپس بیمار در منزل مواد بلیچینگ را داخل نایت گارد ریخته و برحسب غلظت ماده، روزانه بین یک تا 6ساعت داخل دهان قرار می‌دهد. زمان سفید شدن برای هر فک بین یک تا 2 هفته است. گاهی اوقات، به‌خصوص در موارد بدرنگی ناشی از مصرف تتراسایکلین، این زمان ممکن است به 6 ماه افزایش یابد. بعضی مواقع حین استفاده از مواد بلیچینگ ممکن است دندان‌های بیمار به سرما حساس شوند. در این موارد بهتر است زمان استفاده از بلیچینگ کاهش داده شود و حتی درمان به مدت یک روز متوقف شود. البته استفاده از دهانشویه‌ها و خمیردندان‌های ضد حساسیت به متوقف شدن این‌عارضه کمک می‌کند.

اگر صبر و حوصله ندارید …!

در مورد بیمارانی که مایل به انجام بلیچینگ در منزل نیستند و می‌خواهند سریع‌تر به نتیجه برسند، می‌توان از روش بلیچینگ داخل مطب استفاده کرد. در این روش پس از تمیز کردن دندان‌ها، لثه توسط محافظ‌های مخصوص پوشانده می‌شود، سپس دندانپزشک با زدن ژل دی اکسید کربن روی دندان (این ژل برخلاف سایر مواد سفیدکننده اثر سوء بر دندان ندارد) لیزر به آن می‌تاباند. لیزر در زمان بسیار کم آن را اکسید کرده و دندان‌ها را سفید می‌کند. در این روش از 3 نوع لیزر CO2، آرگون و دیود استفاده می‌شود که لیزر دیود از سرعت بیشتری براي سفيد كردن برخوردار است.

یکی از دندان‌های‌تان سیاه شده؟!

در مواردی که دندان به علت وارد آمدن ضربه، پوسیدگی شدید یا معالجه عصب، سیاه می‌شود پس از انجام معالجه عصب صحیح ابتدا باید تمام مواد تیره و خون‌مرده از داخل تاج دندان تمیز شده سپس مواد سفیدکننده را داخل تاج دندان قرار داد و روی آن را پانسمان کرد. این ماده باید حدود یک تا 2 هفته داخل تاج دندان باشد تا بتواند بدرنگی را برطرف کند. بدرنگی‌های خاکستری بهتر از بدرنگی‌های نارنجی به بلیچینگ پاسخ می‌دهند. گاهی اوقات هم نیاز به چند جلسه درمان خواهد بود. پس از سفید شدن تاج دندان به حد لازم، مواد سفیدکننده از داخل آن خارج شده و پس از یک هفته پانسمان، با کامپوزیت پر می‌شود.

اگر نمی‌خواهید دندان تراش بخورد

از دیگر روش‌های تغییر رنگ دندان استفاده از کامپوزیت است. کامپوزیت‌ها همان مواد سفیدکننده ترمیمی هستند که برای پر کردن دندان‌ها استفاده شده و با چسب‌های دندانپزشکی «باندینگ» به دندان متصل می‌شوند. ازجمله محسنات کامپوزیت‌ها، حفظ نسج سالم دندان است اما کار با کامپوزیت‌ها نیاز به دقت بیشتری دارد بنابراین بهتر است در این مورد به دندانپزشکان متبحر مراجعه کنید. بهتر است از دندان‌هایی که با کامپوزیت ترمیم شده‌اند برای شکستن تخمه، یخ، استخوان، ناخن و اجسام سخت استفاده نشود چون احتمال دارد ترک خورده و لب پر شوند.

نکته‌هایی که نباید فراموش کنید

این دندان‌ها دیگر زرد نمی‌شوند!

یکی دیگر از روش‌های زیباسازی دندان استفاده از لامینیت است. لامینیت پوسته‌ای نازک از جنس چینی است که سطح بیرون و لبه دندان‌ها را می‌پوشاند. لامینیت گاهی در مطب (فقط با دو بار مراجعه) و گاهی داخل لابراتوار مجهز (در کمتر از دو ساعت) ساخته و روی دندان‌ها تعبیه می‌شود. روش کار به این صورت است که ابتدا نيم تا يك میلی‌متر از سطح خارجی و لبه دندان تراشیده می‌شود، سپس از دندان‌ها قالب‌گیری شده و قالب به لابراتوار فرستاده می‌شود. در جلسه بعدی نیز دندانپزشک آنها را روی دندان‌ها می‌چسباند. رنگ‌پذیری لامینیت کمتر از کامپوزیت‌هاست و البته هزینه آن بیشتر از ترمیم با کامپوزیت است.

چراغ قوه سفیدکننده هم داریم؟!

اگر شما مرتب و به صورت صحیح و دقیق مسواک بزنید و از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید دیگر نیازی به سفید کردن دندان‌های خود پیدا نمی‌کنید. در بازاردستگاه ها و کیت‌های سفیدکننده‌ای نیز وجود دارد که همراه آن چراغ قوه‌ای به نام وایت لایت و تیوپ‌های حاوی مواد اسیدی و رنگ بر وجود دارد. ادعاهای عنوان شده برای این کیت‌ها هیچ کدام پایه و اساس علمی ندارند و چه بسا مضرات زیادی به لثه و دندان نیز وارد می‌کنند. این مواد فقط توانایی حذف رنگ‌های سطحی را دارند. سفید کردن دندان تکنیک‌های خاص خود را دارد و حتما باید توسط دندانپزشک انجام شود.

سفید کردن با محصولات داروخانه‌ای

استفاده از خمیردندان‌های سفیدکننده توصیه نمی‌شود زیرا ذرات ساینده موجود در آنها باعث ساییده شدن مینای دندان می‌شود. وقتی مینا ساییده می‌شود یا از بین می‌رود دیگر با هیچ چیز نمی‌توان آن را جبران کرد. این مشکل به‌خصوص در طوق دندان‌ها اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود دندان حساس شود. در این صورت مجبور می‌شویم دندان را ترمیم کنیم. محصولات و نوارهای سفیدکننده دندان که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند هم معمولا اثر موقت و پیش‌بینی نشده‌ای دارند. غلظت ماده سفیدکننده این محصولات معمولا آنقدر کم است که نمی‌تواند ضرر جبران‌ناپذیری به مینا یا کل سیستم بدن وارد کند. درواقع تا به حال تحقیقات علمی این موضوع را ثابت نکرده‌اند. آدامس‌های سفیدکننده هم ممکن است تاثیرگذار باشند اما از آنجایی که غلظت ماده موثره آنها خیلی کم است، باید برای مدت خیلی طولانی مصرف شوند تا تاثیر خود را نشان دهند. از طرفی هم ممکن است بعد از مصرف طولانی مدت آنها نتیجه دلخواه به‌دست نیاید. پس بهتر است برای سفید کردن دندان‌ها در ابتدا با دندانپزشک مشورت کنید تا میزان پاسخ‌دهی دندان به مواد سفیدکننده مشخص شود. سپس دندانپزشک براساس آن، روش مناسب را پیشنهاد می‌کند. این عمل اگر با روش‌های علمی توسط دندانپزشک انجام شود دیگر نگرانی از بابت آسیب رسیدن به مینای دندان باقی نمی‌ماند.

دکتر علی آقازاده و دکتر معصومه حسنی طباطبایی

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 112 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا مردان زنان خیلی لاغر را دوست دارند؟

 

آیا مردان زنان خیلی لاغر را دوست دارند؟

آیا مردان زنان خیلی لاغر را دوست دارند؟ 

یک تحقیق جالب درباره چاقی ولاغری

درانسانها رفتار غذا خوردن گاهي از تعادل حياتي فاصله مي‌گيرد. برخلاف ديدگاه متعادل حياتي وزن بعضي مردم آن‌قدرها هم ثابت نيست. رايج‌ترين انحراف از تعادل حياتي در غذا خوردن چاقي است که در جامعه ما هم رواج دارد. به نظر جدا از شيوع و توزيع ميزان واقعي چاقي در دو جنس، احساس اضافه‌وزن داشتن در ميان زنان رايج‌تر است! آزمايش زير تاييدي بر اين مدعاست:

به صدها پسر و دختر دانشجوي دوره ليسانس نقاشي‌هايي از هم‌جنسان‌شان ارايه شد. تصاوير هر جنس روي مقياسي از بسيار لاغر تا بسيار چاق قرار داشت. از آزمودني‌ها خواسته شد مشخص کنند: 1) کدام تصوير بيشترين شباهت را به خودشان دارد 2) کدام تصوير آرماني است، يعني تصويري است که خيلي ميل دارند شبيه به آن باشند و 3) کدام تصوير بيشترين جذابيت را براي جنس مخالف دارد. نتايج آزمايش تفاوت چشم‌گيري را بين زنان و مرداننشان داد. مردان تصاوير بسيار مشابهي را به عنوان تصوير فعلي، تصوير آرماني و تصوير جالب از نظر زنان انتخاب کردند. به عبارت ديگر مردان فکر مي‌کردند که وزن‌شان بسيار نزديک به وزن آرماني و نيز وزن جذاب براي زنان است. در مقابل زنان تصاوير بسيار متفاوتي را به عنوان تصوير واقعي خود، تصوير آرماني و نيز تصوير جذاب براي مردان انتخاب کردند (دو تصوير آخر نسبتا به هم نزديک بود). آشکار است که زنان از وزن‌شان راضي نبودند و خود را چاق‌تر از آن مي‌پنداشتند که براي مردان جذاب باشند اما معلوم شد اين تصويري تحريفي است زيرا وقتي از آزمودني‌هاي مرد خواسته شد که جذاب‌ترين تصوير زن را برگزينند، تصوير انتخابي آنها به طور متوسط چاق‌تر از تصويري بود که زنان به عنوان تصوير آرماني يا جذاب‌ترين تصوير برگزيده بودند بنابراين دانشجويان دختر به خطا فکر مي‌کردند که دانشجويان پسر به دختران بسيار لاغر علاقه دارند. اين تصوير ذهني غلط مي‌تواند تبعات زيادي از قبيل افسردگي يا دست زدن به رژيم‌هاي غذايي دوره‌اي ناموفق و احساس حقارت در پي داشته باشد. البته چاقي ترديدي جدي براي سلامت است و در شيوع مرض‌قند و فشارخون و بيماري‌هاي قلبي نقش دارد. علاوه بر اينها گاهي چاقي نوعي نقطه‌ضعف اجتماعي به شمار مي‌آيد و آدم‌هاي چاق غالبا شکمباره و فاقد اراده شناخته مي‌شوند که البته اصلا داوري درستي نيست.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 39 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

آرایش صورتهای چاق وگرد

 

آرایش صورتهای چاق وگرد

آرایش صورتهای چاق وگرد

هر چهره ای زیبایی خاص خودش را دارد اما گاهی برحسب سلیقه یا حتی برای تنوع دوست داریم مدل صورت خود را کمی تغییر دهیم یا کاری کنیم که ایرادهای آن را بپوشانیم؛ این مسئله شاید برای کسانی که صورت‌هایی چاق و گرد دارند بیشتر پیش بیاید، درست است که آنها دوست دارند خود را لاغر کنند تا صورت‌شان هم کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد ولی لاغری به این راحتی‌ها نیست یا حداقل به سرعت به دست نمی‌آید؛ این مطلب برای خانم‌هايي است که صورتی نسبتا چاق و گرد دارند ولی دوست دارند بدون رژیم لاغری صورت‌شان کشیده و لاغر جلوه کند. اینها روش‌هایی است که خیلی از هنرمندان و بازيگران معروف برای کشیده به نظر رسیدن صورت‌شان از آن استفاده می‌کنند.

کجای صورت را تیره کنید و کجاها را روشن؟

وقتی نوبت به آرایش می‌رسد باید بدانید که رنگ‌‌ها و سایه‌های تیره به کوچک‌تر دیده شدن و رنگ‌ها و سایه‌های روشن به بزرگ‌تر دیده شدن کمک می‌کند؛ یعنی اگر می‌خواهید قسمتی از صورت مثل بینی را کوچک نشان دهید باید از سایه تیره استفاده کنید و اگر می‌خواهید مثلا گونه‌ها را برجسته‌تر نشان دهید سراغ سایه‌ها و رنگ‌هاي روشن بروید. برای این کار شما به چند رنگ پودر یا سایه نیاز دارید؛ برای رنگ تیره می‌توانید از کرم یا پودرهای برنزه‌ای استفاده کنید که یک یا دو درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره‌تر هستند؛ یک کرم یا پودر درخشنده کمی روشن‌تر از رنگ پوست‌تان را هم فراموش نکنید، یادتان باشد برای ترکیب بهتر رنگ‌ها حتما از برس‌های بزرگ آرایشی استفاده کنید.
با مدل موها چه کنید

برای صورت‌های گرد و نسبتا تپل بهترین اندازه مو آن است که تا زیر چانه برسد. اگر صورتی گرد و چاق دارید موهای خود را  از حد چانه کوتاه‌تر نکنید، مگر اینکه بخواهید مدل پسرانه بزنید و تا گوش کوتاه کنید چراکه بلندی مو تا چانه، باعث کشیده‌تر شدن صورت می‌شود. موهای کوتاه و فر، زیاد مناسب صورت‌های گرد نیستند چون فر بودن مو باعث پهن‌تر شدن صورت می‌شود. اگر موهای فر دارید، بهترین کار این است که آنها را بلند نگه دارید اما برعکس موی صاف صورت را صاف و کشیده نشان می‌دهد. اگر هم می‌خواهید موها را خرد کوتاه کنید، لایه‌های کم‌حجم درست کنید که سر را حجیم نشان ندهد و بزرگی صورت شما بیش از اندازه جلب‌توجه نکند. یادتان باشد یکی از راه‌ها برای کمتر جلوه دادن گردی صورت این است که گردن را بیشتر نشان داد. برای این کار می‌توانید موهای‌تان را بلند کنید و انواع مدل‌ها و لایه‌ها را به آن بدهید.

چطور صورتي باريك و كشيده داشته باشيد

اگر صورت پری دارید و می‌خواهید قسمت‌هاي پر را با كمي تغيير لاغرتر و کشیده‌تر جلوه دهید باید با سایه یا کرمی که از رنگ پایه‌ پوست‌تان دو یا سه درجه تیره‌تر است به طور مورب از وسط گونه تا گوش‌ها را رنگ بزنید. حواس‌تان باشد که باید کناره‌های رنگ تیره را کمی با برس پخش کنید تا صورت مصنوعی جلوه نکند و آرایش حالت گریم پیدا کند در اين صورت كمتر کسی متوجه اين تغييرات مي‌شود. هرقدر انتهای این منطقه تیره را بالاتر ببرید و پخش‌تر کنید و روی استخوان گونه‌ را بیشتر رنگ بزنید؛ گونه‌ها حالت تیزتری پیدا می‌کنند حالا بالای منطقه‌ای را که تیره کرده‌اید یعنی کمی پایین‌تر از چشم‌ها را رنگ روشن بزنید تا این رنگ تیره خود را بهتر نشان دهد.

آرایش کوچک کننده بینی 

برای اینکه بینی‌تان کوچک‌تر به نظر برسد باید با پودر تیره‌تر از پايه پوست‌تان دو طرف تیغه بینی را تا حدود يك سانتی‌متر قبل از سوراخ بینی تيره كنيد. یادتان باشد که نباید رنگ تیره را روی تیغه بزنید چون در این صورت بینی حالتی بدشکلي پیدا می‌کند. باید روی تیغه بینی را رنگ روشن بزنید تا تضاد بین رنگ تیره و روشن حالت بینی را زیباتر نشان دهد. اگر بینی‌تان بلند است بخش پاييني بيني یعنی میان دو سوراخ بینی را هم تیره کنید.

پیشانی را فراموش نکنید

یک بخش مهم دیگر از صورت شما پیشانی است که می‌تواند در لاغر به نظر رسیدن کمک فراوانی به شما بکند؛ باید خطوط گیجگاهی و نیز رویش‌گاه‌های مو را با کرم یا پودر برنزه‌کننده خودتان تیره کنید؛ با این روش زاویه میان استخوان‌ها جلوه بیشتری خواهند داشت و درنتیجه صورت لاغرتر و استخوانی‌تر به نظر خواهد رسید.

غبغب را چطور بپوشانید

اگر کمی غبغب دارید و می‌خواهید آن را بپوشانید، توصیه می‌کنیم با کرم یا پودر برنزه‌کننده خط فک را تیره کنید؛ یادتان نرود که نباید این تیرگی یک تکه‌ باشد یعنی بهتر است با برس رنگ را کمی پخش کنید تا مرز میان رنگ‌های روشن و تیره حالت محوگونه پیدا کند. با این کار دیگر قسمت پایین صورت شما چاق به نظر نخواهد رسید. هرقدر قسمت بیشتری را تیره کنید چاقی‌های بیشتری را می‌پوشانید البته حواس‌تان باشد که افراط در این کار مساوی است با صورتي كه مصنوعی و نازیبا به نظر مي‌رسد.

ابروها را گرد نکنید

انتخاب مدل ابرو هم بسیار مهم است و می‌تواند در لاغرتر به نظر رسیدن صورت شما تاثیر داشته ‌باشد؛ در واقع هدف از شکل دادن ابروها مديريت میزان گردی صورت و كمك به كشيده‌تر به نظر رسيدن آن است و این فرم به کشیده‌تر شدن صورت کمک می‌کند. تا می‌توانید قوس کمان ابرو ایجاد كنيد. از ابروهای گرد پرهیز کنید چرا که این فرم باعث گردتر شدن صورت مي‌شود.

رژ پررنگ نزنيد

یادتان باشد برای لاغرتر به نظر رسیدن نباید رژلب پررنگ داشته ‌باشید و براي بیشتر جلوه دادن آرایش باید تنها روی چشم‌ها کار کنید و برای لب‌ها تنها یک برق لب یا براق‌کننده کافی است؛ چراکه پررنگ و برجسته کردن لب ها گردی صورت را بیشتر نشان می‌دهد؛ اما چشم‌ها با آرایش تنها درشت‌تر به نظر می‌رسند و همین درشت‌تر به نظر رسیدن آنها توجهات بیشتري را به خود معطوف می‌کند و موجب می‌شود که چاقی صورت کمتر به چشم بیننده بیاید.

توجه‌ها را به مرکز صورت جلب کنید

برای کشیده جلوه دادن صورت باید بیشتر توجه‌ها را به مرکز صورت جلب کنید. بهترین کار برای به وجود آوردن این حالت این است که مرکز صورت را روشن کنید؛ یعنی با پودر یا کرم روشن خود میان ابروها، روی تیغه بینی، بالای لب و به‌خصوص چال بالای آن و مرکز چانه را رنگ روشن بزنید. این روشن‌ کردن‌ها موجب می‌شود که پهنی صورت کمتر جلوه کند و در نتیجه صورت شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر بیاید.

یک توصیه برای آرایش چشم

نوع کشیدن خط چشم برای کسانی که دوست دارند خط چشم داشته باشند بسیار مهم است. اگر چشم‌های چندان درشتی ندارید بهتر است خط چشم را شکسته و به سمت بالا بکشید؛ اما اگر چشم‌های درشتی دارید، می‌توانید خط چشم کشیدن را فاکتور بگیرید و تنها از ریمل استفاده کنید؛ یادتان نرود که ريمل روی مژه‌های پایینی چشم‌ها را گرد نشان می‌دهد؛ پس بهتر است خیلی در ریمل زدن به مژه‌های پایینی افراط نکنید. برای سایه هم بهتر است سراغ سایه‌های تیره از گروه دودی و خاکستری بروید؛ حتی اگر دوست دارید از رنگ‌های روشن مطابق با رنگ لباس‌تان استفاده کنید حتما در زیرساخت سایه از رنگ‌های دودی و تیره استفاده کنید و بعد روی آنها سایه‌های روشن و براق بزنید.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 43 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

غذاهای ممنوعه در دوران پریودی

 

غذاهای ممنوعه در دوران پریودی

غذاهای ممنوعه در دوران پریودی

بعضی از غذاها باعث می شوند که خانم ها در مورد پریود خود کرامپ های دردناک، نفخ و بدخلقی بیشتری را تحمل کنند. با آنکه هیچ درمان جادویی برای دردهای قبل از قاعدگی (PMS) وجود ندارد، ولی اگر خانم ها در مدتی که پریود هستند از این غذاها دوری کنند، این مدت را آسانتر سپری می کنند و احساس بهتری خواهند داشت.
 
1. غذاهای فرآوری شده
غذاهای فرآوری شده گزینه ای آسان و سریع محسوب می شوند، ولی در واقع باعث می شوند که خانم ها در زمان قاعدگی احساس بدتری پیدا کنند. برای مثال، غذاهای کنسروی و چیپس حاوی مقادیر زیادی سدیم هستند و سدیم موجب نفخ و پف کردن می شود. بجای این غذاها باید سعی شود غذاهای سالم و بی نمک مصرف شود.
 
2. گوشت های چربی دار
گوشت حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است که موجب التهاب و درد می شود. به علاوه اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که در هر عادت ماهانه کرامپ های شدیدی را تجربه می کنید، این چربی ها درد شما را بیشتر می کنند. اگر نمی توانید یک روز را بدون خوردن گوشت سر کنید، در عوض گوشت سفید یا ماهی مصرف کنید.
 
3. خوراکی های حاضری
همه می دانیم که این خوراکی ها خیلی خوشمزه هستند، ولی متأسفانه مقادیر زیادی چربی های ترانس دارند که سطح استروژن بدن را بالا می برند. در نتیجه با مصرف آنها در مدت پریود، در رحم خود احساس درد خواهید کرد. توصیه می کنیم که بجای این خوراکی ها نان بخورید که سرشار از فیبر است.
 
4. خوراکی های شیرین
کیک، کلوچه، شیرینی، آبنبات و خوراکی های شیرین دیگر همه انتخاب های اشتباهی برای خوردن در مدت پریود هستند و در کل نباید این خوراکی ها را بخورید، به خصوص اگر می خواهید سالم و لاغر بمانید. خوراکی های شیرین فقط برای مدت کوتاهی حال شما را بهتر می کنند. در مدت قاعدگی خوراکی های شیرین فقط کرامپ ها را تشدید می کنند و حتی باعث می شوند احساس درماندگی کنید. اگر دلتان چیزهای شیرین می خواهد، میوه های شیرین مانند هلو، طالبی یا انبه بخورید.
 
5. بستنی، پنیر و خامه
خانم هایی که محصولات لبنی را دوست دارند، باید بدانند که این محصولات چربی دارند و اثر بعضی از آنها مانند گوشت های چرب است. خانم ها در دوره قاعدگی باید از خوردن بستنی، خامه و پنیر اجتناب کنند. همچنین خوراکی هایی که خامه یا پنیر دارند نیز نپزند و مصرف نکنند.
 
6. کافئین
کافئین موجب تشدید کرامپ ها و درد می شود و پریود را نامنظم می کند. به علاوه باعث می شود که دچار دمدمی مزاجی و کم خوابی شوید. پیشنهاد می کنیم که در مدت عادت ماهانه قهوه ننوشید. در عوض چای و دمنوش مصرف کنید که کافئین کمتری دارند. همچنین در این مدت نباید نوشیدنی های انرژی زا بنوشید.
فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 32 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

جراحي كوچك كردن شكم

 

جراحي كوچك كردن شكم

جراحي كوچك كردن شكم

عمل کوچک کردن شکم مناسب کسانی است که از لحاظ ظاهر و شکل بدن تقریبا طبیعی بوده ، اما از وجود مقدار زیادی رسوب چربی یا پوست شل در ناحیه شکم رنج می برند که به ورزش و رژیم پاسخ نمی دهد.
این عمل خصوصا در مورد زنانی که به سبب حاملگی های متعدد دچار کشیدگی و شلی عضلات وپوست جدار شکم شده اند مفید است . از دست دادن طراوت و شادابی پوست در افراد مسن که با چاقی مختصری همراه باشد،با این عمل بهبود می یابد.

نکات لازم قبل از عمل

۱- اجتناب از سیگار به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل

۲- اجتناب از مصرف آسپیرین و داروهای مشابه مانند ایبوپروفن ، دیکلوفناک ، اندومتاسین و غیره به مدت حداقل ده

روز قبل از عمل

۳- مصرف هرگونه ویتامین را به پزشک اطلاع دهید

۴- محل عمل شما در بیمارستان یا مراکز جراحی محدود خواهد بود

۵- انجام لیپوساکشن محدود به همراه آبدومینوپلاستی بلا مانع است

نوع بیهوشی

این عمل عمدتا با بیهوشی عمومی انجام می گیرد ولی در موارد خاص و بر اساس نظر جراح با بی حسی نخاعی ودارو های آرام بخش نیز قابل اجراست

طول عمل : ۴-۲ ساعت

نکات لازم بعد از عمل

۱- معمولا روز بعد از عمل مرخص می شوید

۲- در طی چند روز اول ورم و درد مختصر وجود دارد

۳- در چند روز اول بهتر است که به صورت خمیده راه بروید

۴- بهتر است در ۵ روز اول از شکم بند استفاده نمائید

۵- در صورت انجام لیپو ساکشن ، باید از گنهای مخصوص استفاده نمائید

۶- بهتر است هر چه زودتر به فعالیت طبیعی بر گردید

۷- در صورت امکان عصر روز عمل از تخت خارج شده و راه بروید

۸- انجام ورزشهای سنگین بعد از رفع کامل درد بلامانع است

۹- محلهای برش ظرف ۶-۳ ماه برجسته و قرمز شده ولی قبل از یک سال طبیعی می شوند

درمانهای رایج و چه روشی برای چه فردی مناسب است؟

با توجه به مشکل خاص هر فرد پروسه درمانی خاصی برایش تعریف میشود. مثل سن و سلامتی عمومی فرد, کیفیت پوست ترک شکم (پوست سفت بدون ترک یا پوست نازک با ترک فراوان)

-  میزان پوست اضافه بالا و پایین شکم, مقدار چربی دور شکم و پهلو, شل یا سفت بودن جدار شکم(عضلات شکم)

سه روش رایج درمانی عبارتند از:

-  عمل جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی یا تامی تاک )

-  لیپوساکشن ( خارج کردن چربی زیر پوستی )‌

-  ترکیب این دو روش

ابدومینوپلاستی

در عمل جراحی ابدومینوپلاسی برشی در قسمت تحتانی شکم (مثل   برش سزارین ولی طویل تر از آن) روی پوست شکم داده میشود و تمام پوست و چربی جدار شکم در پایین ناف برداشته شده و ناف طبیعی بیمار حفظ میشود تا بعدا از سوراخ جدیدی در پوست خارج شود سپس پوست باقی مانده شکم در بالاتر از ناف تا حدودی از عضلات جدار شکم جدا میشود تا اجازه دهد که پوست باقی مانده را بتوانیم به اندازه کافی بکشیم تا بتوانیم آن را به لبه پایینی برش شکم متصل کنیم  .در طی این عمل چنانچه عضلات جدار شکم بخصوص در خط وسط  در بالا و پایین ناف شل شده باشد (این وضعیت بیشتر در خانمهایی شایع است یک یا چند بار حاملگی داشته اند) ترمیم میشود

لیپوساکشن یا لیپولیزر

در این روش مقدار معینی از سرم حاوی ترکیبات خاص (محلول تاموسنت) را به داخل چربی های زیر پوست تزریق وسپس مایع و چربی  را با استفاده از لوله های مخصوصی با ایجاد سوراخهای کوچک در پوست خارج میکنیم. مقدار این مایع تزریقی بر اساس وزن فرد و وضعیت سلامتی او برای هر کسی متفاوت است و مقدار چربی خارج شده  هم به مقدار مایع تزریق شده بستگی دارد وحتی در بهترین شرایط هم نمیتوان بیشتر از چند لیتر چربی در یک جلسه خارج کرد.

پس در افراد با چربی ضخیم دور شکم و پهلو ممکن است بیش از یک جلسه نیاز باشد.این روش برای افرادی مناسب است که شکم آنها چاق است ولی پوست اضافه و افتادگی شکم ندارند و یا در حد جزئی است و کیفیت پوست آنها خوب است وترک پوست کمی دارند.اینها اکثرا خانمهای جوانی هستند که حاملگی نداشته اند و یا آقایانی که از چاقی شکم و پهلو رنج میبرند. همچنین افرادی که تمایلی به جراحی وسیع ندارند و اصلاح افتادگی شکم مد نظرشان نیست وفقط میخواهند چاقی شکمشان برطرف شود از این روش سود میبرند.

ترکیب این دو روش

در افرادی که چاقی موضعی در بالای شکم و پهلوها دارند و هم قسمت پایین شکمشان افتاده است با ترکیب دو روش بالا میتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.

چه انتظاری از این عمل داریم ؟

نتیحه این عمل ایجاد شکم صافتر خوش فرمتر با باقی گذاشتن حداقل چروک و ترک میباشد. برای نهایی شدن فرم شکم گاهی تا چند ماه بایستی صبر کرد.حداقل یک ماه قبل از عمل سیگار را ترک کنید . انجام هر گونه  روتوش یا دستکاری مجدد یک سال بعد امکانپذیر است. به بیمار توصیه می شود که از نوسانات قابل توجه وزن جلوگیری کند و اگر تصمیم به کاهش وزن قابل توجه در فاصله نزدیک دارد توصیه می شود که عمل جراحی را پس از این تغییرات انجام دهد .

عوارض احتمالی ابدومینوپلاستی عبارتند از :

- جوشگاه نامطلوب

- خونریزی ( هماتوم )

- عفونت

- تجمع مایع

- اختلال در ترمیم زخم

- از دست دادن پوست

- لخته های خونی

- بی حسی یا سایر تغییرات حس پوست

- مخاطرات بی هوشی

- تغییر رنگ پوست و یا تورم طولانی مدت

- مرگ بافت چربی عمقی پوست ( نکروز چربی )

- جداشدن زخم

- ناقزینگی

- محو و شلی پوست

- درد ، که ممکن است طولانی باشد .

- ترومبوز ورید عمقی ، عوارض قلبی و ریوی

- تورم طولانی مدت پاها

- آسیب عصبی

- احتمال نیاز به جراحی مجدد

- نتیجه کمتر از حد مطلوب از نظر زیبائی

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 37 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

ما وقتي از محل كار، خريد يا مهماني‌مي‌آييم، حسي مشترك داريم؛ اين‌كه هر چه زودتر از شر لباس‌هايي كه ساعت‌ها تن ما بوده خلاص شويم و خود را در لباسي راحت ببينيم. لباسي كه وقتي مي‌نشينيم نگران به هم خوردن اتوي آن نباشيم و وقتي در حال خوردن هندوانه يا چاي هستيم، نگران چكه كردن آب هندوانه و چاي روي آن نباشيم. بدون شك همه ما با لباس‌هاي خانه حس بهتري داريم، اما بايد حواس‌مان باشد، همان‌طور كه در بيرون از خانه به مرتب بودن و شكيل بودن لباس اهميت مي‌دهيم، در خانه اگر نه بيشتر كه به همان اندازه بايد به آنچه مي‌پوشيم توجه كنيم وقرار نيست هر چيزي كه دست‌مان آمد بپوشيم. 

وقت آن است كمي به‌خودتان توجه كنيد و حتي در خريد و پوشيدن لباس‌هاي خانه دقت كنيد تا ببينيد چه حس بهتري پيدا مي‌كنيد.

خرید لباس خواب زنانه 

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 57 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

کرم کوچک کننده بیوتی ihbبسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.


فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 64 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

کرم کوچک کننده بیوتی فول نوزبسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 35 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید ارزان کرم کوچک کننده بینی 8بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 35 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

قیمت کرم کوچک کننده بینی 7بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 40 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

فروش اینترنتی کرم کوچک کننده بینی 6 بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 58 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید پستی کرم کوچک کننده بینی 4بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 46 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

بهترین کرم کوچک کننده ی بینی 5بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 166 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

فروش ویژه کرم کوچک کننده بینی 3بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 41 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید اینترنتی کرم کوچک کننده بینی 2بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 58 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید کرم کوچک کننده ی بینی 1بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 47 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

فروش کرم کوچک کننده بینی 

بسياري از مردم تصور مي‌كنند بيني اگر قرار است زيبا باشد بايد حتما كوچك باشد. اين طرز فكر كاملا اشتباه است و در گذشته در مورد اين مسئله صحبت كرده‌ايم كه زيبايي در هارموني و هماهنگي اجزاي صورت است نه بزرگي يا كوچكي آن‌ها. بيني هم در همين راستا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. بايد بين اجزاي مختلف صورت هماهنگي وجود داشته باشد؛ همين هماهنگي و هارموني است كه باعث مي‌شود چهره زيبا باشد. اگر به چهره‌هايي كه در تمام دنيا به‌عنوان چهره‌هاي زيبا شناخته مي‌شوند دقت كنيد متوجه مي‌شويد اجزاي چهره آن‌ها باهم بيشترين تناسب را دارد و اين ديگر ربطي به بزرگي يا كوچكي بيني يا ساير اجزا ندارد؛ در واقع اگر يك بيني خيلي بزرگ يا كوچك باشد ممكن است تناسب را به هم بريزد.

درباره ما
خرید کرم کوچک کننده بینی از سایت market18.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 964
  • بازدید کلی : 6,241