loading...
کرم کوچک کننده بینی
فروشگاه کرم کوچک کننده بینی بازدید : 44 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

 

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

چه کنیم تا جوان بمانیم ؟

توصیه هایی کوچک اما بسیار مفید برای اینکه جوانتر به نظر برسیم   

*رنگ صورتي را براي رژلب‌تان انتخاب کنيد. يکي از سريع‌ترين راه‌هاي جوان به نظر رسيدن استفاده از آرايش‌هاي روشن و کم‌رنگ است. استفاده از يک رژ‌لب صورتي که کمي هم برق‌لب روي آن ماليده شده است، صورت شما را بسيار روشن و جوان نشان مي‌دهد و در عوض رنگ‌هاي تيره و مات صورت شما را مسن‌تر وجذابيت‌تان را کمتر مي‌کند.

*عينک مطالعه بنددار خود را دور گردن‌تان نيندازيد. اگر شما بند عينک‌تان را دور گردن‌تان بيندازيد علاوه بر اينکه فراموشکار به نظر مي‌رسيد، ضعف ديد چشم‌تان در اثر بالا رفتن سن هم بيشتر خودش را نشان مي‌دهد اما اگر علاقه زيادي به همراه داشتن عينک‌تان داريد، مي‌توانيد در مواقع غيرضروري آن را روي سرتان قرار دهيد. 

*جلوي موهايتان را کوتاه کنيد. اين کار مخصوصا براي خانم‌هاي بالاي 50 سال بسيار مفيد است. به جاي يکدست کردن و بستن موي خود از پشت، موهاي قسمت جلوي سرتان را کوتاه کنيد و يک سشوار سطحي هم بکشيد. اثر اين کار در چهره‌تان را مي‌توانيد در اولين ميهماني‌اي که شرکت کرديد، ببينيد.

* دور مش‌ و هاي‌لايت‌هاي سفيد، صدفي، استخواني و نقره‌اي را خط بکشيد. اگر که به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موها‌يتان به رنگ‌هاي روشن تغير يافت و شما آن رنگ را مي‌پسنديد که هيچ؛ اما انتخاب کردن رنگ‌هاي خيلي‌ روشن مثل صدفي يا نقره‌اي به منزله مسن‌تر به نظر رسيدن براي يک خانم است. حالا انتخاب با خودتان است. اگر مي‌خواهيد 10 سال پيرتر از آنچه هستيد به نظر برسيد، مي‌توانيد اين رنگ‌ها را براي موها‌يتان برگزينيد!

 *دندان‌هاي خود را سفيد کنيد. هرچه‌قدر دندان‌هاي سفيد و براق در شاداب به چشم آمدن چهره موثر است، به همان ميزان هم دندان‌هاي زرد و کدر در زياد نشان دادن سن موثر است. شما مي‌توانيد به راحتي و با صرف هزينه‌اي اندک، دندان‌هايي زيبا و درخشان و در نتيجه چهره‌اي شاداب و بشاش داشته باشيد.

* کمترين اما بهترين لباس‌ها را بخريد. پرکردن کمد و کشوهاي خانه از لباس‌هاي مختلف و رنگارنگ که هيچ‌کدام مناسب يک مجلس هم نيستند، اصلا هنر نيست. هنر اين است که شما کمترين اما بهترين لباس‌ها را بخريد. فقط هنگام خريد به هماهنگ بودن رنگ‌ها هم دقت کنيد و سعي نماييد رنگ و طرحي را انتخاب کنيد که عيب‌هاي ظاهري بدن‌تان را بپوشاند. بد نيست که با هر دست لباس، يک گردنبند، انگشتر يا دستبند هم‌رنگش را هم تهيه کنيد، اين طوري کلي به روز و جوان به حساب مي‌آييد!

* مناسب سن‌تان لباس بپوشيد. منظور از اين جمله آن نيست که خانم‌هاي بالاي 40 يا 50 سال حق پوشيدن لباس‌هاي روشن را ندارند. منظور اين است که در جوان‌نمايي افراط نکنيد. خب مسلم است که پوشيدن شلوار بگ‌ کتان با يک تاپ گشاد اصلا براي سنين بالا مناسب نيست و فرد با پوشيدن اين لباس‌ها در عوض جوان به نظر رسيدن، خيلي هم مضحک مي‌شود بنابراين داشتن بهترين و مناسب‌ترين پوشش در سنين مختلف يکي از راه‌هاي جذاب به نظر رسيدن است. 

*ظاهرتان را تغيير دهيد. يکنواختي باعث کسلي و پيري مي‌شود. پس براي آنکه به پيري زودرس مبتلا نشويد، هرچند وقت يک‌بار رنگ و مدل موها و حتي آرايش‌تان را تغيير دهيد. حتي مي‌توانيد با عوض کردن رنگ يا مدل ابرويتان هم يک تغيير اساسي در چهره‌تان ايجاد کنيد. اگر بتوانيد سبک لباس پوشيدن‌تان را هم هر از گاهي عوض کنيد، بد نيست.

 *کفش‌ها هم در جوان بودن بي‌تاثير نيستند. درست است که شما با کفش‌هاي طبي که ظاهر چندان زيبايي ندارند، راحت‌تريد اما باور کنيد اگر براي شرکت در يک مهماني که قرار است با ماشين برويد و برگرديد، يک جفت کفش پاشنه بلند نگين‌دار بپوشيد، بسيار شاداب و جذاب به نظر خواهيد رسيد.

*رنگ لباس و بوي عطرتان را مناسب فصل انتخاب کنيد. اينکه شما در فصل تابستان لباسي روشن‌ به تن کنيد و از عطر خنکي هم استفاده کنيد، بسيار به جذابيت شما مي‌افزايد و اين‌طوري اطرافيان‌تان متوجه مي‌شوند که روح جواني و شادابي هنوز در شما پايدار است بنابراين حواس‌تان باشد که رنگ‌ها و بوها هم در جوان نشان دادن شما بي‌تاثير نيستند.

 *عمل جراحي زيبايي. آخرين توصيه براي جوان‌تر به نظر رسيدن از آنچه هستيد، انجام عمل جراحي زيبايي براي از بين بردن چين و چروک‌هاي صورت و افتادگي پلک است. فقط براي اين کار بايد مجرب‌ترين و بهترين پزشک را انتخاب کنيد تا از کرده خود پشيمان نشويد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید کرم کوچک کننده بینی از سایت market18.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 995
  • بازدید کلی : 6,272